Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 14

Tråd: Ude af stand til at afinstallere din uden at bryde forum

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Ude af stand til at afinstallere din uden at bryde forum

Hej guys,
    Jeg har en grund til at afinstallere din, jeg kan fjernes via admincp og din er væk, men hvis jeg prøver at slette din filer fra min server (jeg forsøger at få min server tilbage til standard kun filer, før du geninstallerer lige hvad jeg har brug for) det dræber mit forum!!? her er den fejl jeg får, hvis jeg prøver at fjerne filer EFTER afinstallation via admincp:

Advarsel: require(/home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304) : eval () - 'd-kode på linje 135

Fatal fejl: require() [function.require]: kunne ikke åbne " /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php) i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304) : eval () - 'd-kode på linje 135

Jeg har fjernet alle din reglerne fra .htaccess.

Nogen ideer om hvordan man kan helbrede denne?

Regards,
    Simon

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Det ligner ikke at fjerne nogle plugin din eller ikke fjerne integration din med nogen plugin. Har du dyr? Prøv at slå alle kroge/plugins (mere info).

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg har ingen anden mulighed end at slå alle plugins, jeg har haft dyr, men jeg har prøvet at komme af med det!, når jeg prøver at afinstallere din, jeg får alle mulige spørgsmål, der driver mig nødder!

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Før du afinstallerer din skal fjerne dens integration med dyr. Før du afinstallerer din også prøve at deaktivere alle kroge i config.php (mere info).

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg vil give den en chance, DYR er blevet fjernet, så jeg ved ikke, hvad integration mener du? DYR regler er blevet fjernet fra .htaccess. hvor ellers skal jeg kigge?

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Hvis du har fjernet dyr, så er du også fjernet integration dyr, med din.
    Send mig en PM adgang detaljer til Admin KP og FTP. Jeg vil undersøge, hvad der foregår der

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

PM sendt

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Før du afinstallerer din skal du fjerne alle dens integration. Jeg fandt din integration i modules/recentthreads.php i linjer 255-260. Hvis du har gjort nogle andre integration med din derefter slette dem.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Tak for, at jeg glemte alt om vbacmp, vil jeg nu forsøge at rense op og fjerne - jeg vil lade dig vide hvordan det går!

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Afinstalleret din begyndte derefter at fjerne din filer og fik dette:
    Advarsel: require([path]/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe, [sti]/includes/init.php(304) : eval () - 'd-kode på linje 135

Fatal fejl: require() [function.require]: kunne ikke åbne " /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php) i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304) : eval () - 'd-kode på linje 135

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •