Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 18

Tråd: Afinstaller & Resultater

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Default Afinstaller & Resultater

Efter ved hjælp af vBET4 for et par måneder, alt synes godt, men jeg har besluttet, at jeg ønsker at fjerne det fra min forum.

Årsager:
    1. Min dedikeret server-databasen er blevet meget store, og hver funktion i forum bliver meget langsomme. Jeg havde til at opgradere min serverens harddisk til SSD så alt bliver normale igen. Jeg mener, dette er kun en midlertidig løsning og alt ville blive langsom igen, når størrelsen på databasen vokser nogle flere.
    2. Vil skulle betale når Google startede opkrævning penge til at bruge deres API v2.
    3. Det er aldrig virkelig en god ide at køre automatiseret oversættelse med cachelagring til at gøre det ligner din forum har flere tråde. Jeg plejede at køre en lignende plugin Wordpress og én dag Google blot fjernet alle indeks på automatisk oversat sider.

Ovennævnte grunde kan ikke være rigtigt, men de er mine grunde og jeg ønsker ikke at løbe nogen risici.

Da vBET er en meget forskud og sofistikerede plugin, er jeg sikker på, at fjernelsen ikke vil være let, eftersom selve installationen wasn't meget let enten.

Nu har jeg 2 bekymringer:
    1. Fjerne (kan du tilbyde betalt "fjerne service")
    2. 404 fejl. Efter afinstallation, vil der være en masse 404 fejl på grund af fjernelse af oversatte sider. Er der alligevel at gøre et script til automatisk Omdiriger search engine bots og gæster tilbage til den oprindelige tråd med en 301 permanent flyttet kode?

I vBSEO, findes der en indstilling i generelle indstillinger > vBSEO indstillinger. Der kan måske hjælpe?
    "Filen blev ikke fundet" anmodninger håndtering?
    Vælg, hvordan 'Fil ikke fundet' anmodninger vil blive behandlet:
    -Omdirigere til hjemmeside
    -Sende 404 HTTP kode og viser meddelelsen 'Siden blev ikke fundet'
    -Omfatte brugerdefineret fejlside. Bemærk: Filnavnet bør omfatte den absolutte sti. (eksempel: /home/user/public_html/error.php)

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

En opdatering.

Jeg har gjort følgende:
    1. Handicappede vBET
    2. Vende tilbage .htaccess
    3. Gendanne functions_vbseo_createurl.php og functions_vbseo_url.php

Når jeg forsøger besøger oversatte tråde, det viser Status: HTTP/1.1 301 flyttet permanent og omdirigerer mig til den oprindelige tråd. Dette er en god nyhed!

Men jeg har kun deaktiveret vBET men afinstallere ikke det.
    Hvad hvis jeg fjerne det? 301 Vil flyttet permanent omdirigering gået som jeg formoder, dette gøres i øjeblikket ved vBET.

Nogle andre ting at undersøge yderligere usergroups og osv...

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Efter at afinstallere ting som ekstra brugergrupper(skabt af din) vil blive fjernet fra din database, også er det lige nu tilgængelige Beta version af PHP robot, som vil fjerne alle dine BBkode - fra hyperlinks også

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Tak.

Kan nogen bekræfte, at 301 permanent flyttet sidehoveder og Omdiriger er udført af vBET?
    Hvis det gøres ved vBET, vil jeg kun deaktivere det (ikke afinstallere) fordi hvis afinstalleres, det vil medføre en masse 404 ikke fundet fejl.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ingen din 301-omdirigeringer ikke er foretaget vBET - du har deaktiveret så det ikke noget vBET. Du kan fjerne vBET.
    Bemærk, at du kan angive .htaccess regler til har omdirigeringer - nu er det sandsynligvis gjort ved vbseo.

Fortæl behøver du mere hjælp her?

PS.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Det er interessant, at vBSEO ved hvor til at omdirigere den oversatte tråd til den oprindelige tråd.
    Jeg vil planlægge helt fjerne vBET i morgen. Venligst forlade denne tråd åben for øjeblikket.

Selvom jeg er enig med dig i, at vBET er i stand til at gøre kan vores forum støtte flersprogede, men desværre Google ikke se det på den måde.
    vBET er hidtil den smarteste, fordi det oversætter både indhold og URL, og Google er stadig ikke klar over det.
    En masse af Wordpress plugins oversætte ikke URL-adresse, og de blev alle straffet.
    Eksempelvis vbet.com/blog/test, den russiske oversatte SEO URL-adresse ville være vbet.com/blog/test/ru eller vbet.com/blog/ru/test, som er let kan identificeres som automatiseret oversat side.

Fortsæt det gode arbejde, selvom jeg har besluttet at ophøre med at bruge det, men jeg vil stadig sige, det er en god mod.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

vbseo genkender tråd ved ID, som er medtaget i URL, derefter kontrol er URL-adressen er som det bør være og hvis ikke omdirigeringer - samme ting sker, når du indstiller en tastefejl i URL-adresse.

Vi mener, at internettet uden sproglige barrierer er fremtiden Og det er lukket hver gang når oversættelse motorer forbedrer deres oversættelseskvaliteten. Ændre frie API'er til betalt en vil forsinke dette, men det vil ikke stoppe den. Så længe folk vil høres overalt. Så længe folk ønsker at kommunikere med alle. Dette er hvad til Internettet findes

I tilfælde af eventuelle problemer under fjerne venligst blot skrive her - vi vil hjælpe dig.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Hidtil afinstalleret fint. De yderligere usergroups blev fjernet.
    Nu jeg kun ser titler med
    Jeg fandt en tråd et sted, der er et script eller SQL-kommando til at fjerne den. Vil give det en chance.
    Senest redigeret af r.dziadusz; 11-10-1106:10.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Jeg gætte, du se "[langtitle =]" osv
    Ja det script, du kan finde her: http://www.vbenterprisetranslator.Co...html#post10556

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Jeg ramlede denne tråd, fordi jeg mig at se tusindvis af fejl fra Google Webmasters, efter en komplet afinstallere herunder rengøring op cacher fra databasen.

Se venligst vedlagte billedet.

Disse oversatte webadresser med ID ikke få permanent omdirigeret til den oprindelige tråd.

Jeg forsøgte at geninstallere vBET at se, hvis de er Omdiriger korrekt, men var ikke kunne installere fordi forum endte som tom side. Jeg har bemærket det ske straks efter jeg opdatere filerne vBSEO. I .htaccess er absolut korrekt, fordi jeg gendannede den ældre version, når vBET stadig kører.

Jeg fandt også ud af at overføre den nyeste vBET 4.4.5 ZIP ikke indeholder-endnu en mappe.
    Måske er årsag til problemet?
    Senest redigeret af raymond; 14-12-1104:22.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •