Efter ved hjælp af vBET4 for et par måneder, alt synes godt, men jeg har besluttet, at jeg ønsker at fjerne det fra min forum.
Årsager:
1. Min dedikeret server-databasen er blevet meget store, og hver funktion i forum bliver meget langsomme. Jeg havde til at opgradere min serverens harddisk til SSD så alt bliver normale igen. Jeg mener, dette er kun en midlertidig løsning og alt ville blive langsom igen, når størrelsen på databasen vokser nogle flere.
2. Vil skulle betale når Google startede opkrævning penge til at bruge deres API v2.
3. Det er aldrig virkelig en god ide at køre automatiseret oversættelse med cachelagring til at gøre det ligner din forum har flere tråde. Jeg plejede at køre en lignende plugin Wordpress og én dag Google blot fjernet alle indeks på automatisk oversat sider.
Ovennævnte grunde kan ikke være rigtigt, men de er mine grunde og jeg ønsker ikke at løbe nogen risici.
Da vBET er en meget forskud og sofistikerede plugin, er jeg sikker på, at fjernelsen ikke vil være let, eftersom selve installationen wasn't meget let enten.
Nu har jeg 2 bekymringer:
1. Fjerne (kan du tilbyde betalt "fjerne service")
2. 404 fejl. Efter afinstallation, vil der være en masse 404 fejl på grund af fjernelse af oversatte sider. Er der alligevel at gøre et script til automatisk Omdiriger search engine bots og gæster tilbage til den oprindelige tråd med en 301 permanent flyttet kode?
I vBSEO, findes der en indstilling i generelle indstillinger > vBSEO indstillinger. Der kan måske hjælpe?
"Filen blev ikke fundet" anmodninger håndtering?
Vælg, hvordan 'Fil ikke fundet' anmodninger vil blive behandlet:
-Omdirigere til hjemmeside
-Sende 404 HTTP kode og viser meddelelsen 'Siden blev ikke fundet'
-Omfatte brugerdefineret fejlside. Bemærk: Filnavnet bør omfatte den absolutte sti. (eksempel: /home/user/public_html/error.php)