Ingen fejl I Apache Logs, adgangsfejl eller ellers
Svar med citat, søgepraksis se citerer og når du gemmer bogfører tilbud er væk, efter deaktivering VBet alt arbejdet
Ingen fejl I Apache Logs, adgangsfejl eller ellers
Svar med citat, søgepraksis se citerer og når du gemmer bogfører tilbud er væk, efter deaktivering VBet alt arbejdet
Senest redigeret af techanalyst; 11-10-11 på 21:17.
Fortæl nøjagtigt hvordan til at reproducere det.
-Hvordan gør du svar (hurtig eller avanceret eller problem er for booth)?
-Gør det ske for hver meddelelse eller nogle specifikke (venligst give URL til nøjagtige eksempel meddelelse hvor vi kan se det efter at reagere med tilbud)? (på dette tidspunkt vi behøver nogle indhold bekendt nedbryder på din forum)
-Er det sker, når du svar på oversat side eller på ikke oversat side eller booth?
Vi vil først forsøge at genskabe det på vores test forum (her vi ikke opdatere endnu til vBulletin 4.1.7 vi stadig kontrollere det på vores test forekomst).
Blot klikke en post, svare med tilbud, søgepraksis se det derefter én gang du bogfører dens ikke dér, intet særlige
1.) Skal du klikke på svar med citat
2.) Gem
3.) kun svar er gemt, tilbuddet er væk
Deaktiveret halvdelen plugins tænker det var en anden, ingen ændring, deaktiveret VBet og boom arbejdede
Venligst besvare alle spørgsmål, så vi vil være i stand til at angive det præcis samme i vores test forum. Dette vil spare dig sende os adgang til oplysninger, hvis vi vil være i stand til at reproducere det på vores test forum. I dette øjeblik besvaret du kun 1 af 3 spørgsmål.
Hej jeg forsøgte at reproducere thiss problem i min test forum, og jeg få altid alle meddelelser (citeret og svar)
Kan du give os flere oplysninger - pm dine programmers adgang detaljer og vil checke det ud på sted
Ive mistet samlede interessen i at få dette arbejde, dets kun været tre dage, men dårligt nødt til at acceptere tabet 200 +, fik jeg at vide ingen restitution, bør du opdatere din FAQ "Nej restitutioner"
Jeg kan ikke fortsætte med at vælte foraene, og hvor din plugin ikke virker for mig (punktum), Im ikke vil tillade dig at gå på min fora, Papirkurv det, får kun din plugin arbejde at høre Dem sige "vores fungerer Kontakt andre", jeg kan leve withlut oversætter tjenester, jeg overhøjde levende uden andre plugins
Dårligt komme tilbage, når det fungerer den måde jeg har brug for det indtil da slette mit brugernavn, konto og alt andet venligst, Im måde at irriteret
Senest redigeret af techanalyst; 12-10-11 på 13:28.
Hej. Vi behøver ikke at opdatere FAQ det ikke FAQ - hele politik er beskrevet i licensaftalen, som du har accepteret. Jeg forstår ikke dine 200 + tab - kender ikke nøjagtigt hvad gøre du betyder, men vBET ikke crash din forum, som er funktionelle og det var deres beslutning om at begynde at arbejde på virkelige forum. Mest ud klienter ikke har nogen problemer med vBET, selv som har stor kvalitet (i øjeblikket er der ikke nogen fejlrapport, som er åben). Vi kan ikke hvad er årsag til dit problem uden adgang til din forum - det er ikke reproducerbare på vores test fora. Venligst Bemærk at alle har forskellige sæt af plugins og måske er det nogle konflikt med andre mod, eller blot noget var forkert under installation/konfiguration. Naturligvis er det måske vBET fejl, men vi kan ikke bekræfte det, indtil vi er i stand til at reproducere det på vores testmiljø.
![]()
I dag/morgen Radek vil opdatere dette meget forum til vBulletin 4.1.7 - du er velkommen til at prøve at genskabe problemet her. Hvis du vil e ikke kunne gøre dette her også skal vi få adgang detaljer til at arbejde med spørgsmålet, fordi det vil betyde, at dit problem er relateret ikke vBET, men dit specifikke miljø (konfiguration, andre plugins, muligt forkert installation). Også forsøger ikke venligst at forudsige fremtiden - du kan ikke gøre dette. Så venligst blot stick at udstede i stedet for skriver fantasy om, hvad det vil være - det bringer os ingen steder. Ingen fortalte dig at deaktivere nogen af dine plugins - du er hysteriske her eller blot forsøger at gøre en støj (hvad for?). Jeg tror du måttet høre noget sådant før - måske fra vBulletin team, måske fra vbseo team, måske et andet sted. Men du høre ikke det her. Så historier venligst uden at gøre. Holde fast venligst i spørgsmålet - ingen ved, hvad bliver. Måske faktisk vil vi fortælle noget lignende, men som du kan se i vores integration sektion vi bruger vores tid til at hjælpe brugere med andre mods og vBET masse.
Så prøv kommer tilbage når vBulletin 4.1.7 vil være på vores forum ant at reproducere dit problem. Lige nu ifølge vores viden det arbejder vBET bøde på vBulletin 4.1.7 på vores test forekomst. Du vil kunne kontrollere det personligt. Så det fungerer på samme måde, vores brugere behov for det - fungerer korrekt. Vi bliver virkelig glad, hvis du finder fejl i vBET og med smil vil jeg flytte denne tråd til fejl rapportering sektion - fordi det vil betyder, at vi kan forbedre vBET, en mere tid til at give vores brugere fremragende kvalitet. Så er du velkommen til at gå tilbage her og vis os spørgsmålet. Vi vil kunne ikke løse noget uden mulighed for at reproducere. Hvis det kan gengives kun på din forum (ingen én fordringer han har samme emne og aldrig sket før noget lignende) skal vi din forum at finde vores hvad der foregår og er der nogen spørgsmål overhovedet.
Give mig de oplysninger, der fjerner og fjerner enhver del af denne ting, filer kode alt uden at FORÅRSAGE nogen spørgsmål om mine aktuelle FORUM venligst
STOP FORTÆLLER KUNDEN, HVAD DE VIL, IM KUNDEN OG JEG FORTÆLLE DEM, HVAD JEG ØNSKER
Skal jeg lægge der i 52 sprog?
Hi - venligst punkt hvor jeg fortalte dem, hvad du vil - jeg ved ikke, hvad du refererer til og det er allerede bekræftet, at du har foretaget sætninger uden nogen dækning, så jeg vil gerne spørge dem, hvad du præcis skriver om. På denne meget tråd ord er "ønsker" og "kunde" kun i dine sidste indlæg. Ret nu ikke ved jeg, hvad du skriver om.
Sådan afinstallerer du venligst:
1. Fjern ved Admin CP
2. Fjern vBET regler fra .htaccess hvis sådanne blev tilføjet
3. Fjern alle filer uploadet til FTP (det er nok til at fjerne kun filer uploadet til omfatter/xml det vil påvirke din Admin CP menu selv efter afinstallere, hele resten bare kan bo)