Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 12

Tråd: Forhør dig mit forum er det ok?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2010

Arrow Forhør dig mit forum er det ok?

Hej .... boss

1) du tjekke mit forum, er det ok mit forum (cutimalaysia.my) integrere ordentligt med vbtranslator efter at jeg opgradere til den nye version?

2) Min udbyder hosting klage til mig, min database bliver større, når jeg bruger dit plugin. Hvordan man kan løse dette problem?

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hi

1. Når jeg ikke dit forum lige nu ser jeg kun tomme kommunikere. Det er som forum er lukket, men uden besked ... Bekræft venligst at forum er i live og tændt.
    2. Selvfølgelig er det - nu du har meget mere indhold lige nu. Hver oversættelse er cached. Du kan slå database cache, men det kan ikke anbefales. Takket være cache dine oversættelser er meget, meget hurtigere.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2010

Thumbs up

Hej chef
    tjek venligst igen mit forum

1) Er det vbtranslator er fuldstændig funktionelt i mit forum med nogen tvivl problemer?

2) Er det mit forum efter opgradering til den nye version fungere korrekt med andre plugin?

3) Jeg lægger url som denne for Forum vigtigste domæne ==> Cutimalaysia.my / forum uden http:// er det ok? \\

4) Hvilken information jeg skal placere her? Forum bibliotek ==>????

5) URL sporing uden forum bibliotek. Jeg satte ja. Er det korrekt?

P / S: Tak for din fremtid forklaring.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Dit forum fungerer ikke på dette tidspunkt:
    Warning: require_once (/ home / maximus / public_html / vb_dir.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i / home / maximus / public_html / content.php on line 2

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åbning påkrævet "/ home / maximus / public_html / vb_dir.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php') in / home / maximus / public_html / content.php on line 2
    Dette er IKKE vBET problem - du går glip ønskede fil vb_dir.php bedes du rette det.

Om dine spørgsmål:
    1. Kan du ikke fortælle, når dit forum fungerer ikke. Jeg kan tjekke det generelt, når du har tilsagn om, at dit forum virker igen

3. Kan du ikke fortælle, fordi din forum ikke fungerer. Er du ved hjælp af sub-domæner i dit forum?
    4. Jeg ved ikke, fordi din forum ikke fungerer. Hvis du bruger forum undermappe i forum URL så du placerede der forum mappe. Det er klart beskrevet i parameter beskrivelse.
    5. Jeg ved ikke, fordi din forum ikke fungerer. Ønsker du at oversætte alle sider udenfor forum directory? Hvis ja de nit skal være tændt, hvis ikke - slå den fra.

PS. Jeg ved, det var ikke forklaring du forventede - med mindre jeg vil se arbejde forum, jeg kan ikke fortælle dig detaljerne. Lad mig vide, hvornår det vil være funktionel.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2010

Thumbs up

Haha ... sorry2. Jeg gør fejlfinding i går

Hej chef
    tjek venligst igen mit forum

1) Jeg ser kun visse sprog, som jeg vælger at bruge til at oversætte arbejder, men bliver klog, når jeg klikker på fanen Andre, som hjemme fanen for eksemplet.
    For den overordnede min vbtranslator ikke fungerer korrekt. Hvordan til at løse dette store problem?

2) Ja. Jeg bruger cutimalaysia.my / forum til at placere min vBulletin forum. Og vabdvanced CMPs som min hjemmeside, cutimalaysia.

3) For vBET Memory Cache (BETA). Som på er den bedste & anbefales? Memcache? XCache? EAccelarator? APC?

P / S: Tak for din fremtid forklaring.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK. Forummet virker nu, men oversættelser ikke. Som jeg ser oversættelser links er forkert / forum / er indstillet der to gange ... Så du har forkerte indstillinger.

Jeg tror den nemmeste måde vil være at PM mig adgang detaljer til din Admin CP og FTP. Så jeg kan tjekke det på plads.

1) Vær PM adgang til detaljer, som vi vil tjekke din konfiguration.
    2) Stadig der er noget galt i din konfiguration, fordi oversættelsen links under flag er brudt - dobbelt / forum /
    3) Vi tyder ikke på nogen bestemt løsning - vi ikke laver reklame for dem cache teknologier. Du kan finde bedste løsning for dig. Husk på, at nogle af disse løsninger ikke kun caches, men også præ-compilere, der gør din PHP meget hurtigere - for detaljer se venligst disse teknologier i deres sider eller fora dedikeret til php

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Tak for adgang til oplysninger.

Spørgsmålet med brudte links er på grund af din forkerte konfiguration. For parameter Forum bibliotek, Du sæt (uden mellemrum)
    http: / / cutimalaysia .my / forum
    Når det er klart beskrevet:
    Hvis dit forum ikke er knyttet til domæne, men det er i en mappe som er inkluderet i URL skal du sætte det her. Set med '/' i starten og uden '/' i slutningen, dvs '/ Forum'
    Du har endda der tydeligt eksempel ... Så skal du indstille det passende værdi - for din forum er det / Forum

Også - hvorfor gjorde du angiver nogen værdi for Forum vigtigste domæne? Er du ved hjælp af sub-domæner i dit forum? Hvis ja - giv mig i det mindste ét eksempel på sub-domæner bruges på dit forum. Hvis ikke så skal du rengøre værdi for denne parameter. Det er helt klart beskrevet:
    Sæt den kun hvis du bruger sub-domæner i dit forum.
    http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

Også - når forum oversættelse vil blive allerede arbejder (første tjekke det inden jeg går til næste trin), du skal gøre yderligere 2 ting:
    1. Integrer vBSEO have oversat links (se readme.html i vBET pakke for at få vejledning)
    2. Tillad at oversætte sider uden forum mappe (din forside er udenfor, og fordi det ikke er forum, den har brug for særlig integration) - her finder du instruktioner hvordan du gør det: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1546

Kort - du har ikke lavet nødvendige skridt. Bemærk, at vi vil give dig alle svarene her gratis - så du kan gøre det selv helt gratis. Stadig, hvis du føler det er ikke dit område, så kan du betale os $ 30 for integration: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Hvis du ønsker at gøre det selv - alle anvisninger er forudsat, skal du bare brak præcist angivne instruktioner. Også så lad os vide, når du er færdig og beskrive resultater.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvad er fremskridt? Har du brug for andre hints?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Send PM og e-mail - venter stadig på svar. Dine løsninger er allerede beskrevet - venligst brak dem og give svar om resultater.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Du har stadig din konfiguration styrtede ned, og vi stadig ikke få noget svar fra dig. Jeg har bare sende dig besked ved dit forum. Vi virkelig ønsker at hjælpe dig

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •