Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: PHP Fejl: Stream ikke åbnet

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default PHP Fejl: Stream ikke åbnet

Hej, jeg har været at kontrollere min fejl logs og har en masse af disse:
    [28-maj-2011 10:05:24] PHP Warning: file_get_contents (/ home / thecodec / public_html / forumz / vbet.css) [<a href='function.file-get-contents'> function.file-get -indhold </ a>]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i / home / thecodec / public_html / forumz / vbseo.php on line 1395

Enhver ide om, hvorfor? Jeg har opgraderet til den nyeste version af vBET

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg har lige tjekket dit forum, og jeg ser i HTML-output:
    <Link rel = "stylesheet" type = "text / css" href = "billeder/din/flags/vbet.css"/>
    Også i din kode kun 2 steder med din.css er ligesom denne ene. Så jeg har ingen ide om hvorfor dyr, der er forsøger at finde den i forumz/din.css. Måske er det noget med din .htaccess, og du har omdirigering til css. Eller er det noget med dyr. Fordi problemet med dyr, - vbseo.php felt på linje 1395 - spørg valgte team omkring det. Kan du vise os dit .htaccess fil, og vi vil undersøge det.
    Senest redigeret af vBET; 29-05-11 på 21:15.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Michal, tak for svaret, kan du få adgang til min hjemmeside / server når som helst at kontrollere, hvad du behøver som Kamil har alle vBET adgang detaljer, men at helbrede det problem jeg simpelthen kopieret vbet.css fra / vbet / flag / til / forumz / det er muligt, det kan have noget at gøre med opgradering vbseo et stykke tid tilbage, i gamle vbseo du fortalte os, at foretage ændringer i visse vbseo filer i visse steder, da den nye vbseo kom det havde filer i forskellige steder, og du fortalte os hvordan man laver ændringer der også, måske er det det?

Anyway, velkommen til at få adgang til, hvad du har brug for og tage et kig

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Kamil er på ferie lige nu. Du bare sende mig dem adgang detaljer til min PM. Send venligst vBSEO CP adgang detaljer også - måske er der noget galt med brugerdefinerede Omadressering eller sådan noget.

Jeg vil undersøge, kan jeg finde noget.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Fik ikke få adgang til detaljer. Har du stadig brug for vores hjælp her, eller det er løst?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Intet svar - anses for løst. I andre tilfælde skal du blot skrive her og vi vil vende tilbage til spørgsmålet.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •