Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 8 af 8

Tråd: Ændring af sproglige kode i et indlæg spørgsmål.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Default Ændring af sproglige kode i et indlæg spørgsmål.

Dette spørgsmål er blevet generer mig i lang tid. Hvorfor da, lad os sige et medlem har valgt det forkerte sprog, og har skrevet noget, og sendt det, kan jeg ikke redigere sprogkoden manuelt i et indlæg? Når jeg redigerer det fra lad os sige »BG 'til' th 'det gør ingen forskel. Sproget bare forbliver den samme i posten.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,

Taurus, så vidt jeg forstår - Dette indlæg er ikke oversat. Selvfølgelig kan du redigere et indlæg, og sagt på en anden sprogkode indeni?
    Husk at hvis du alligevel forsøger at sætte forkert kode lang - stadig ikke oversat.
    Du kan teste ved hjælp af Google efter sprog - bare bruge oversætter af Google og få "find sprog" valgmulighed. Efter at - sætte gode sprogkoden indeni indlæg.

Hvis du stadig ikke godt - venligst indsæt en URL til dette indlæg.

Thanks

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg kan ikke ændre sprogkode. Jeg lavede meget sikker på, at det er den korrekte sprogkode også. Men ethvert indlæg, der først blev forkert, og derefter redigeret for at indsætte den korrekte sprogkode, vil heller ikke oversætte.

Her er stillingen:

Windows 7 Temaer: World of Warcraft ved TheBull - Side 8

Det er i thailandsk sprog, og endda redigere det til Thai gør ingen forskel. Det bare forbliver uoversatte.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

højre - det er thai.
    Taurus kan du gøre for mig en konto med adgang til videregående udgave - jeg vil undersøge det selv.
    Thanks

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Text automatically translated from: Malay to: Danish
    Translated text
    Log på PM'd detaljer. Tak Kamil.
    Original text

Tilmeldings dato
    Maj 2010

ok, tak - jeg vil tjekke det for dig og løse

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Tak Kamil. Nu, hvorfor er mit indlæg ovenfor, fik nogle flag og hvad ikke. »Malaysia '???

Mit standard sproget er sat til engelsk. Hvorfor er mit indlæg ovenfor viser anderledes?

Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,

Jeg var på dit websted - Dette ligner problem med database cache. sprogændringen ikke forårsage ændringer i databasen cache.
    Sandsynligvis var det en enkelt fejl, fordi jeg lavede en test besked på dit forum og everythings fungerer godt (efter edit osv.). - Ikke denne besked er slettet selvfølgelig.

For denne ene post, når hver enkelt udgave af dette indlæg, har cachen i databasen ikke er blevet overskrevet
    Nu - det ser ud som løst - tilføjelse af et enkelt stempel (space) har tvunget re-entry i databasen cache (selvfølgelig budskab er stadig i original form - du kan se - bare redigere et indlæg). Og efter denne re-entry dit indlæg er oversat godt.

På dette tidspunkt kan jeg ikke forklare, hvad der var galt med denne ene fejl - måske midlertidig mangel på forbindelse til Google.
    Hvis det sker igen, og hvis du kan genskabe denne fejl igen - blot beskrive det skridt for skridt, og jeg vil forsøge at gengive den på min test-forum og løse.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •