Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 3 af 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 25 af 25

Tråd: $ (Dollartegn i URL) forårsager omdirigeringsfejl

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Her er kravle fejl er en særskilt sektion

(Når jeg klikker på dem, at de er ok thoug???)

Code:
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/a​f/p​rom​oti​ons​/45​52-​ano​the​r-$​50-​sov​-pr​ism​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 30, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/g​a/p​rom​oti​ons​/34​97-​cas​ino​-gr​and​-ba​y-w​hee​l-c​omi​ng-​apr​il.​htm​l  Redirect error unavailable
     Apr 30, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/k​o/p​rom​oti​ons​/40​77-​$60​-00​-fr​ee-​slo​ts-​veg​as.​htm​l  Redirect error unavailable
     Apr 30, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​s/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/2​317​-sc​i-f​i-1​0-$​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 30, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/b​e/p​rom​oti​ons​/55​43-​las​t-l​oad​-co​des​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/s​w/p​rom​oti​ons​/54​74-​new​-bo​nus​es-​eve​ryd​ay-​buz​zlu​ck-​cas​ino​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/s​w/p​rom​oti​ons​/32​34-​som​e-p​lay​tec​h-c​asi​nos​-po​ker​-cl​osi​ng-​out​-us​-pl​ay.​htm​l  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/s​w/p​rom​oti​ons​/55​33-​buz​zlu​ck-​cas​ino​s-l​ive​-lo​ung​e-a​ir-​ton​igh​t.h​tml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/b​e/n​ews​/22​34-​all​fre​ech​ips​-go​t-h​ack​ed-​amy​-ta​ke-​som​e-t​ime​-ge​t-b​ack​-up​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/s​w/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/2​133​-he​y-t​han​ks.​htm​l  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/b​e/p​rom​oti​ons​/56​51-​cas​ino​-pe​ru-​giv​es-​you​-20​$-t​ota​lly​-fr​ee.​htm​l  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/m​t/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/2​368​-dr​-ho​888​-ca​sin​o.h​tml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/g​a/n​ews​/34​23-​new​-da​tab​ase​-cr​eat​ed-​afc​-sp​eed​s-m​uch​-be​tte​r.h​tml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/m​t/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/2​303​-dr​-ho​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/g​a/n​ews​/36​94-​cry​pto​log​ic-​sig​ns-​sup​erh​ero​-de​al-​bal​ly-​s-s​har​e-b​uyb​ack​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/m​t/p​rom​oti​ons​/42​26-​vir​tua​l-c​asi​no-​chi​p-3​5-a​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 29, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/g​a/p​rom​oti​ons​/63​14-​get​-$1​500​-fr​ee-​nex​t-t​ime​-yo​u-p​lay​-sl​ots​-ma​dne​ss-​cas​ino​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 28, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/b​e/p​rom​oti​ons​/34​36-​win​ner​s-o​nli​ne-​cas​ino​-ne​w-$​25-​g-f​ed-​cod​e.h​tml  Redirect error unavailable
     Apr 28, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/t​h/p​oke​r-p​rom​oti​ons​/43​53-​min​i-p​oke​r-m​ara​tho​n-j​une​-22​nd.​htm​l  Redirect error unavailable
     Apr 28, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/n​o/p​rom​oti​ons​/49​22-​clu​b-p​lay​er-​ndb​onu​s.h​tml  Redirect error unavailable
     Apr 28, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/z​h-C​N/b​ig-​win​ner​s/3​343​-fi​nal​ly-​hit​-so​met​hin​g-w​ort​h-p​ost​ing​.ht​ml  Redirect error unavailable
     Apr 27, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/s​l/p​rom​oti​ons​/40​88-​vip​-lo​ung​e.h​tml  Redirect error unavailable
     Apr 27, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​a/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/2​322​-pl​eaz​zzz​zzz​zzz​zz.​htm​l  Redirect error unavailable
     Apr 26, 2011
    Er det muligt gæsten cache er et problem?

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hi,

undskyld for min sene svar, men vi arbejder på Slip af vBET4 version. Jeg vil tjekke det for dig så hurtigt som muligt.

Tak for din tålmodighed.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

hmm jeg har lavet mange tests og jeg kan stadig ikke vise nogen sider fra din liste!
    Måske denne tråd er ikke eksisterer længere.
    Jeg har en idé: du finde på dit forum denne tråd:

2. gå der
    3. kopiere en URL fra din browser
    4. pasta her.

For det andet - du bare gå til din error log fil - kig ind og forsøge at finde nogle fejl, når du forsøger at vise den pågældende side.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Jeg fjernede en god portion af de oversættelser, der ikke var store hitters på sitet, og ryddet cachen, så jeg formoder det kan være et stykke over 404 fejl, indtil google dråber siderne. Ill passe på det og melde tilbage efter et stykke tid. Endnu engang tak for din støtte her.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

ok tak for din bekræftelse. Hvis du vil bemærke noget - bedes du lave en ny tråd. Denne ene er løst nu

Side 3 af 3 FirstFørste 123

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •