Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 17 af 17

Tråd: Efter registrering ingen automatisk oversættelse

Banned
    Tilmeldings dato
    Nov 2010

1 -> Der er en eksisterende løsning her

2 -> se venligst http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1546

3 -> endnu en gang kigge i vores FAQ sektion - her er en del af det:
    notranslate BB kode er at holde teksten ikke oversat. Hvis du vil have noget tekst, jeg stilling, der skal ikke oversættes, bare simpel ud af at det indersiden af notranslate BBCode. Det kan være nyttigt i tilfælde af nogle begreber, eller citation af nogle digte osv.

For example this text will never be translated. You can check it by clicking some translation flag - you will see this part will stay in original

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Tak for din hjælp.
    Punkt 1,3,4 og 5 er løst nu.

Problem nr. 2: FAQ har ikke fungeret for mig.

Jeg formoder, jeg gjorde unterstand noget forkert.
    a) Jeg gjorde redigere min htaccess:. htdocs / fora / .htaccess

b) og placeret koden til det:
    PHP Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
    #RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
    #RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$[L]

# vBET
    # RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$[L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$[L,QSA]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond 
    %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond 
    %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    # vBET End

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)

RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond 
    %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond 
    %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA
    Alle andre infos i FAQ ikke er nødvendige (?), Der skal gøres, fordi vBulleting cms er inde i mappen / htdocs / fora.

c) Det virker ikke: min brugerprofil har en tysk indstilling. Når jeg udgiver i CMS en ny artikel på tysk - og efter denne ændring min brugerprofil indstillinger til engelsk (eller blot trykke det engelske flag), den nye artikel ophold på tysk.

Tak for dit svar!
    Senest redigeret af Gordon78; 15-12-1023:33.

Banned
    Tilmeldings dato
    Nov 2010

I disse til linjer:
    PHP Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$[L,QSA
    Tilføj dit forum vej i slutningen - i stedet for / bør være / Fora / (Hvis / Fora er dit forum sti). Så det skal se ud:
    PHP Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$[L,QSA

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Udført,

men uden held:

(Brugerprofil: tysk) og udstationering på tysk:
    Neuer Article Jetzt auf deutsch: sollte Jetzt automatisch übersetzt werden.
    a)
    (Brugerprofil: tysk) Efter udstationering det er vist som:
    Neuer Article Jetzt på engelsk: sollte Jetzt à ¼ bersetzt automatisch werden.
    b)
    Og når jeg ændre brugerprofil til engelsk, så får jeg vist:
    Neuer Article Jetzt auf deutsch: sollte Jetzt automatisch à ¼ bersetzt werden.
    1. Problemer med tegn: a) + b) - U kommer til à ¼
    2. Tyske stillinger vil blive igen oversat til tysk for tyske brugere (og så er de forkert): a)
    3. Engelsktalende brugere får ikke oversatte tekst på tysk at læse: b)

Tak!
    Senest redigeret af Gordon78; 16-12-1019:22.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

om. htaccess.
    Hvis du ønsker at have en udefra forum oversat side skal du oprette en ny htaccess fil udenfor Forums / mappe. (Eller redigere hvis denne fil findes)
    og sat denne fil (regler for oversættelse side udenfor forum bibliotek):
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    og du bør gøre det næste htaccess fil til at oversætte dit forum.
    den anden htaccess filen skal være i forum rodmappe (i forum /.
    og hvis du bruger vBSEO din fil skal se ud:
    Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
    #RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
    #RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*.(xml|txt)(.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

# vBET
    #RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 [L,QSA]

#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    #RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    #RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)

RewriteRule ^((archive/)?(.*.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    2. hvad med dine breve - som jeg ser du bruger ikke UTF-8 forum. Vi arbejder stadig på denne opløsning (fordi løsningen fra mit tidligere indlæg er kun for utf-8 forums)

3. om sprog understøttelse. gå til admincp->din->google og sæt Googles registrering af sprog til Altid stole bruger.
    (Læs venligst beskrivelsen af denne mulighed) efter at sat i UserCP du bruger sprog til tysk.
    Gå til forum, lave en ny tråd på tysk eller lave en ny artikel på tysk -> Du bør se din tekst på engelsk, når du er på oversættelse til engelsk eller på tysk, når du er på tysk oversættelse.
    Senest redigeret af kamilkurczak; 16-12-1023:22.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Tak kamilkurczak, jeg har lavet alle ændringer, og håber, det vil fungere fint.

Med hensyn til sidste åbne problem (punkt nr. 2.):
    Kan jeg undgå de problemer gennem ændring af samle (ci_swedish?) Til UTF-8?
    Jeg havde ingen anden mulighed ved installation af fora til at vælge UTF-8, og jeg er ikke sikker på hvorfor vB4 tog automatisk svensk.

Hvis ja, hvordan kan jeg ændre det?
    (Forum er i øjeblikket stadig i test-mode, indtil alle problemer er løst).

Tak!

Banned
    Tilmeldings dato
    Nov 2010

Du kan ikke bare konvertere dit forum til UTF-8, fordi det kan gøre et rod i din database (forskellige tegnsæt).
    Der er en løsning på vBulletin forum. Bare følg disse trin for at gøre dit forum UTiFied

Bemærk, at der i trin 18 i ovenstående beskrivelse, er du nødt til at skrive UTF-8 med små bogstaver (UTF-8).
    Se -> do-not-upload | readme.html. Der er nogle trin, der kræves for UTF-8 fora.

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •