Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 15

Tråd: Efter installationen fik jeg blank side

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Default Efter installationen fik jeg blank side

Jeg læste omhyggeligt og fulgt alle instruktioner, men efter installationen fik jeg blank side. Der er noget galt, men jeg ved det ikke.

Jeg gjorde vbseo integration først. Uploadede alle filer og installeret plugin. Nu kan jeg ikke få adgang til alle sider, selv min admincp.

Jeg rekonfigureret min vbseo filer og slettet alle uploadede vbet filer. Jeg kunne ikke afinstallere af vbet plugin fra min admincp. Jeg kan se vbet database-filer fra min Plesk panel.

Hvad kan jeg gøre nu? Jeg har brug for jeres akut hjælp.
    Senest redigeret af beaconsfield; 02-10-1019:32.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Jeg har deaktiveret alle plugin kroge først. Jeg har slettet vbet database filer, fordi jeg ikke kunne slette normal vis (afinstallere fra admincp) Jeg har afinstalleret vbseo plugin og geninstalleret det. Mit forum virker ok nu.

Jeg har stadig vbet optioner på min admin kontrolpanel.

Jeg er sikker på jeg følger alle instruktioner som det skal være. (Kan være jeg tager fejl)

Jeg tror, jeg har cpu eller nogle manglende filer (curv, noget i den retning) på min server.

Jeg tror, der er ingen teknisk support. Sent støtte er noget vrøvl.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Jeg spurgte min server ting. Min server har allerede CURL og iconv. Hvad var problemet?

I den mellemliggende tid jeg bruger brugerdefinerede vBulletin stil. Kunne det være problemet?
    Senest redigeret af beaconsfield; 02-10-1022:02.

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg er på det nu. Jeg vil give fuld respons i et minut.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Brugerdefineret skabelon bør ikke være et problem. Også geninstallere vBSEO var unødvendig. Hvis sådanne ting sker i løbet af næste vBET installere du bare tilsidesætte ændret vBSEO filer med deres oprindelige indhold (fra vBSEO pakke).

Jeg kan ikke fortælle, hvad der præcist gik galt. Det kunne være forkert vBSEO integration eller noget andet.

Vær installationen igen. Denne gang kontrollere, hvor forum opfører sig efter hvert trin (så vi vil vide, hvad er spørgsmålet vBET eller vBSEO integration). Hvis det mislykkes på et trin - ikke at gå til næste. Så:
    1. Lavet vBET installation og nødvendige konfiguration (ikke indstillet SEO links endnu, ændrer ikke andre muligheder - kun gøre det nødvendige ting). Check betyder forum virker. Check gør oversættelsen virker. Hvis dit forum ikke fungerer - deaktiverer vBET og lad os det vide. Hvis Admin CP ikke fungerer også - deaktivere kroge globalt, derefter deaktivere vBET og aktivere kroge globalt. Også lad os det vide.
    2. Sæt SEO links og tilføj vBET. Htaccess regler. Check gør forum og oversættelser fungerer.
    3. Lavet vBSEO integration. Check gør forum og oversættelser fungerer.
    4. Skift vBET indstillinger som du vil (måske du har problemer med nogle specifikke konfiguration). Check gør forum og oversættelser fungerer.

Også se dette: http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8
    Senest redigeret af vBET; 03-10-1001:04.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Jeg vil trin for trin, som du sagde til mig.

Jeg bruger vbseo 3.5.2. Under integrationen af vbseo:

vbseo / includes / functions_vbseo_createurl.php

Find:
    $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ ttl);

Erstatte det med denne kode:
    $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbet_vbseo_filter_replace_text ($ ttl);

Hvis jeg udskiftet denne kode jeg fik tom side. Jeg har tre gange de alle var ens. Jeg venter på dit svar.
    Senest redigeret af beaconsfield; 03-10-1008:47.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Som jeg forstår dig forbi 2. trin, så du har de nødvendige ændringer i. Htaccess-fil. Giv os din hele indholdet af htaccess-fil -. Måske er anvendt forkerte regler (til forum uden vBSEO), eller dem, der er på forkert sted - vi vil tjekke det. Hvis disse er OK. Vi vil bede dig om adgang detaljer at kontrollere og tunge det for dig på plads.

Også Bemærk, at vi ikke har kontrolleret vBET med vBSEO 3.5.2 endnu. Vi vil installere det på vores test fx morgen og tjekke for problemer. Så hvis det vil være noget fælles vi vil give løsning uden adgang detaljer. Hvis der på vores side vil det arbejde - vi vil bede dig om adgang til oplysninger.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Først begyndte jeg at integrationen af vbseo efter din manual. Jeg er på det tredje trin af integration.

". BEMÆRK: Hvis du bruger vBSEO du gå til vBSEO Integration afsnit først Ellers efter upload vBET filer, vil du ikke være i stand til at bruge forummet (selv Admin CP), indtil du har lavet vBSEO Integraiton."

Jeg ændrede ikke min. Htaccess-fil

# Kommentar følgende linje (tilføje '#' i begyndelsen)
    # For at deaktivere mod_rewrite funktioner.
    # Bemærk: du stadig nødt til at deaktivere hack i
    # Den vBSEO kontrolpanelet til at stoppe Webadresseomskrivning.
    RewriteEngine On

# Nogle servere kræver Rewritebase direktivet at være
    # Aktiveret (fjerne '#' i begyndelsen for at aktivere)
    # Bemærk venligst: Hvis aktiveret, skal du medtage stien
    # Til din root vB mappe (dvs. RewriteBase / fora /)
    # RewriteBase /

# RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Mitdomæne \\. Com
    # RewriteRule (.*) http://www.mydomain.com/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
    Senest redigeret af beaconsfield; 03-10-1018:13.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Så dette er problemet. Beklager - der er lille, men i installationsvejledningen. Vi ændrede integration, så dette er det ikke passende måde længere. Vi vil rette det i vores readme-fil (vi fjernet det fra vBET4.x readme, men glemte at fjerne det fra vBET3.x) - synd for ballade.

Alligevel - jeg gav dig præcise instruktioner hvad du skal gøre, og du ikke brak. Vi vil ikke være i stand til at hjælpe dig, hvis du ikke bruger vores hjælp. Vær bare brak præcis vejledning, som jeg gav dig, og så om der vil stadig være nogen udstede skrive om det. Så fortryde trin 3 og gøre trin 1 og 2 først. Jeg skrev meget klart, at du kan gå til næste KUN efter kontrol fungerer det med faktiske ét:
    Denne gang kontrollere, hvor forum opfører sig efter hvert trin (så vi vil vide, hvad er spørgsmålet vBET eller vBSEO integration). Hvis det mislykkes på et trin - ikke at gå til næste.
    Senest redigeret af vBET; 03-10-1017:57.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Jeg gjorde trin 1 og trin 2 i integration. Jeg følger din læst mig instruktion.

Vær venlig at ændre du læser mig filen. Jeg vil vente det.
    Senest redigeret af beaconsfield; 03-10-1018:02.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •