Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 15 af 15

Tråd: Efter installationen fik jeg blank side

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Readme har bug, som vi vil rette (i morgen skal korrigeres på server). Jeg gav dig passende vejledning: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post5163

Trin 2 siger at tænde SEO links og lavet. Htaccess ændringer. Du gjorde ikke trin 2, fordi du ikke har vores regler i din. Htaccess

Du bad om hjælp, og vi gav dig præcise instruktioner i, hvad de skal gøre. Instruktioner, som blev ignoreret og installation blev gjort en gang mere efter noget andet, som vi gav dig svar på dine problemer. Undlad venligst at det, vi beder til. Hvis du vil gøre forkert procedure hundrede gange, du vil mislykkes hundrede gange. Ja - vi havde fejl i Readme. Og vi gav dig korrigeret procedure. Brug det

Kun de nødvendige ændringer i readme er at fjerne denne tekst, hvilket ikke er sandt længere:
    BEMÆRK: Hvis du bruger vBSEO du gå til vBSEO Integration sektion først.
    Ellers efter upload vBET filer, vil du ikke være i stand til at bruge forummet (selv Admin CP), indtil du har lavet vBSEO Integraiton.
    Jeg kan ikke lavet denne ændring nu, fordi netværket var jeg har blokeret havne og jeg har ingen adgang til vores FTP-server nu. Bare husk brak instrukser fra givne indlæg eller foregive, at citerede tekst ikke findes i vores readme
    Senest redigeret af vBET; 03-10-1018:07.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Det står klart nu. Jeg stolede din læst mig filen, så jeg fulgte den. Jeg vil installere det igen i morgen i henhold til dine nedenfor besked.

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Brugerdefineret skabelon bør ikke være et problem. Også geninstallere vBSEO var unødvendig. Hvis sådanne ting sker i løbet af næste vBET installere du bare tilsidesætte ændret vBSEO filer med deres oprindelige indhold (fra vBSEO pakke).

Jeg kan ikke fortælle, hvad der præcist gik galt. Det kunne være forkert vBSEO integration eller noget andet.

Vær installationen igen. Denne gang kontrollere, hvor forum opfører sig efter hvert trin (så vi vil vide, hvad er spørgsmålet vBET eller vBSEO integration). Hvis det mislykkes på et trin - ikke at gå til næste. Så:
    1. Lavet vBET installation og nødvendige konfiguration (ikke indstillet SEO links endnu, ændrer ikke andre muligheder - kun gøre det nødvendige ting). Check betyder forum virker. Check gør oversættelsen virker. Hvis dit forum ikke fungerer - deaktiverer vBET og lad os det vide. Hvis Admin CP ikke fungerer også - deaktivere kroge globalt, derefter deaktivere vBET og aktivere kroge globalt. Også lad os det vide.
    2. Sæt SEO links og tilføj vBET. Htaccess regler. Check gør forum og oversættelser fungerer.
    3. Lavet vBSEO integration. Check gør forum og oversættelser fungerer.
    4. Skift vBET indstillinger som du vil (måske du har problemer med nogle specifikke konfiguration). Check gør forum og oversættelser fungerer.

Også se dette: http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8
    Senest redigeret af beaconsfield; 03-10-1018:08.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Jeg gjorde det. Tak.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne