View Full Version: noget at bekymre sig ABT denne e-mail?
bhanuprasad1981
05-08-10, 20:57
Googlebot fandt et ekstremt højt antal webadresser på dit websted: Pdaapps (http://www.pdaapps.org/)
Googlebot encountered problems while crawling your site http://www.pdaapps.org/.
Googlebot encountered extremely large numbers of links on your site. This may indicate a problem with your site's URL structure. Googlebot may unnecessarily be crawling a large number of distinct URLs that point to identical or similar content, or crawling parts of your site that are not intended to be crawled by Googlebot. As a result Googlebot may consume much more bandwidth than necessary, or may be unable to completely index all of the content on your site.
More information about this issue
Here's a list of sample URLs with potential problems. However, this list may not include all problematic URLs on your site.
Du har ikke givet os fuld besked. Giv eksempler på links, som Google peger. Også - hvis du stadig ikke gøre det så bedes du blokere irrelevante sider af robots.txt - finder du detaljer her:
Bemærk venligst, at efter at blokere disse websteder vil begynde at forsvinde fra indeks, hvis de allerede er indekseret.
bhanuprasad1981
06-08-10, 09:19
robots.txt er allerede i brug, er jeg ikke sikker på ABT tips til 4.2.3 som jeg ikke bruger det, jeg har 4.2.2 kun, en anden ting er, jeg bruger kun 12 sprog ikke alle, screenshot af google besked: -
http://is.gd/e5E11
De er på udkig OK som URL'er.
Pelase brak nogle af disse URL'er og fortælle kan du se nogen problemer på resultat sider.
bhanuprasad1981
06-08-10, 09:39
Jeg tjekkede tilfældige urls alle er ok, lignende mail jeg fik for andre sites der anvender gratis version.
Jeg ser, at du ikke har vBSEO integreret ordentligt - links er ikke oversat på dit forum! Gå til readme.html i vBET pakke og brak integration instruktioner for vBSEO. Dette kan være grunden - fordi nu har du masser af URL'er, der ligner - efter oversættelse dem, vil se anderledes. Bemærk venligst, at gratis version ikke understøtter URL oversættelsen.
Bemærk venligst, at jeg ikke er sikker på, er dette er årsagen. Dette er blot et gæt, fordi Google gav overhovedet ingen oplysninger, hvad det handler om. Så måske Google starter anerkende lignende ord i webadresser, måske ikke. Anyway det er bedre for din SEO at have forbindelser oversat, så vi anbefaler at integrere vBET med vBSEO hensigtsmæssigt og bruge stor funktionalitet af links oversættelse:)
bhanuprasad1981
06-08-10, 18:40
bedes du kontrollere sted nu, jeg redid alt igen, jeg var i fart som mit websted fik hacket på grund af de seneste vbseo sikkerhedshul, måske i løbet af opgraderingen gik jeg glip af noget: (
OK - nu links er oversat:) Lad os håbe, der vil hjælpe med dette Google budskab - definitivt vil hjælpe med din SEO. Hvis du havde før links oversættelse og løse det på grund af vBSEO opdateringen uden integration med vBET, så er det virkelig kunne være årsag til denne besked - fordi alle links, som blev oversat, blev pludselig noget andet - så Google så dette som stor mængde af helt nye links, som vises med det samme. Men bemærk at dette kun er spekulationer. Vi har ikke nok oplysninger fra Google, hvad det handler om, at være sikker.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):