PDA

View Full Version: Broken CSS Links

dweu
22-09-11, 11:00
Hej

Jeg bruger gratis version af vbet med vBulletin 3,8 og hjælp Nginx webserver.

Dette er min omskrive regler:

location = /forum {
rewrite ^.+ /forum/ permanent; }

location /forum {
rewrite ^/forum/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ /forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 last;

rewrite ^/forum/(ga|af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ /forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ last;
rewrite ^/forum/(ga|af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 last;

if (!-e $request_filename) {
rewrite ^/forum/(.*)$ /forum/vbenterprisetranslator_seo.php last;
}
}

if ($request_filename ~ "\.php$" ) {
rewrite ^/forum/(.*)$ /forum/vbenterprisetranslator_seo.php last;
}

Når jeg får oversat side link, jeg ser css fil bibliotek blev udskiftet som:

/forum/tr/clientscript/vbulletin_important.css?v=387

det bør være

/forum/clientscript/vbulletin_important.css?v=387

Kan nogen hjælpe mig?

r.dziadusz
22-09-11, 14:34
Hej!
Giv mig link til dit forum, og kunne du venligst vise mig hele din. Htaccess fil

dweu
23-09-11, 13:37
Hej!
Giv mig link til dit forum, og kunne du venligst vise mig hele din. Htaccess fil

I dont bruge Apache, og jeg dont bruge. Htaccess.This er et Nginx omskrive spørgsmål.

r.dziadusz
23-09-11, 16:49
Beklager, kunne du venligst pm dit forum adresse, og admin adgang, fordi jeg er nødt til at kontrollere det på plads.
En ting mere, bruger du nyeste version af vBet

r.dziadusz
01-10-11, 11:08
Intet svar, jeg anser det for løst, hvis du har flere spørgsmål om dette problem, så spørg, om alle andre spørgsmål skal du åbne nye tråde

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1