View Full Version: Løst 404 efter indlæg i fremmedsprog
Jeg er i øjeblikket bruger vBSEO'd links på mit forum.
Når en bruger indsender et indlæg på et fremmed sprog, ved hjælp af den fulde editor (ikke hurtigt svar), får du en 404, efter at omdirigere (stillingen er stadig lavet, selv om). Jeg prøvede dette med og uden HTML oprydning aktiveret, uden resultat. Kunne du tage et kig på denne?
Denne meddelelse er skrevet på et andet sprog. Dette forum sker ikke den beskrevne situation. Så send mig en privat besked adressen på dit forum (og et link til denne tråd), så jeg kan tjekke det ud.
Jeg ikke længere har dette problem efter deaktivering vBSEO HTML-oprydning. Tak alligevel for svaret!
Ja - det er meget vigtigt ikke at bruge noget, der rydder HTML kommentarer - ellers vBET vil miste oplysninger om, hvad der allerede var oversat (dvs. ved Forum-koder lang og langtitle), og hvilke områder ikke bør være oversat, men endnu mangler at blive re-kodet.
Jeg har i stedet installeret en MOD froum vB.org og sæt henrettelsesordren til 65.000 - det ikke interfererer med vBET det synes, i modsætning til vBSEO system, der skrues op.
Ja - vBET bruger 1000 udførelse orden, så hvis du har lavet noget med bemærkninger efter at det har nogen indflydelse på, hvordan vBET fungerer.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):