PDA

View Full Version: Løst Geting FEJL er fra mit system

dacho
23-11-10, 12:58
Startende fra i går aftes, jeg får mange fejlmeddelelser relateret til e-mail oversættelsen har en masse budskaber, for eksempel:

Database fejl i vBulletin 4.0.8:

Ugyldig SQL:
INSERT IGNORE I vbenterprisetranslator_cache_short_ca (Originaltext, oversat, serie) VALUES ('ישנם 70 תגיות נפוצות לנושא', 'Hi ha 70 temes etiquetes comuns', 12905101640061), ('חיפוש לפי תגית',' Søg efter pr etiquetes ', 12905101640061), ( 'חיפוש תגיות',' Les etiquetes de cerca ', 12905101640061);

MySQL Error: Forkert nøglefil til bord ". / Forums_rstr / vbenterprisetranslator_cache_short_ca.MYI '; forsøge at reparere den
Fejl nummer: 126
Anmod Dato: tirsdag, 23 november, 2010 @ 01:02:43
Fejl Dato: Tirsdag, 23 November, 2010 @ 13:02:44
Script: Etiquetes - vBulletin Forum (http://www.dacho.co.il/ca/tags.php)

Eller

Database fejl i vBulletin 4.0.8:

Ugyldig SQL:
INSERT IGNORE I vbenterprisetranslator_cache_short_ca (Originaltext, oversat, serie) VALUES ('84, 213 ', '84 213', 12905094268966);

MySQL Error: Forkert nøglefil til bord ". / Forums_rstr / vbenterprisetranslator_cache_short_ca.MYI '; forsøge at reparere den
Fejl nummer: 126
Anmod Dato: tirsdag, 23 november, 2010 @ 12:50:26
Fejl Dato: Tirsdag, 23 November, 2010 @ 12:50:27
Script: Sims | The Sims | Forum Desenvolupat pr vBulletin (http://www.dacho.co.il/ca/forumdisplay.php/450-Sims-The-Sims)

Tråd flyttet til afsnittet Fejlfinding

mateuszr
23-11-10, 14:16
Prøv at fastsætte tabeller i AdminCP:

Admin CP -> Vedligeholdelse -> Reparation / Optimer Borde
Vælg tabeller, hvor fejl vises, så gå til bunden af listen, så 'Reparer tabel' og overlade 'Optimer tabel' umarkeret, derefter 'Fortsæt' og vent.
Jeg råder dig til at lave en backup af din database før denne operation, hvis det er muligt .. just in case;)

dacho
23-11-10, 16:58
Hej mateuszr
Jeg gør det, før jeg sender her problemet

mateuszr
24-11-10, 11:57
Det tilsvarende spørgsmål blev rapporteret på vBulletin forum, og her er de rådgiver:

Du kan få brug for at køre det mere end en gang for at rette alle fejl:

Admin CP -> Vedligeholdelse -> Reparation / Optimer Tables -> Kontroller Alle -> Fortsæt

Hvis du ikke kan få adgang til Admin CP Du kan også bruge phpMyAdmin til at reparere borde.

Hvis reparationen funktionen i Admin CP ikke hjælper, så kan du også prøve at reparere den i skallen. Hvis du har shell adgang til serveren, så prøv at logge ind i mysql prompten med denne kommando:

mysql -uusername -ppassword databasename

Derefter køre denne kommando på mysql prompten:

REPAIR TABLE vbenterprisetranslator_cache_short_ca;

Hvis reparationen ikke så ofte mysql prompt vil give yderligere fejlmeddelelser / fejlkoder, som kan angive, hvad der er galt. For eksempel, din MySQL partition Måske er fuld, eller er der et problem med filrettigheder. De fejlkoder vil normalt indikerer den slags.

Skulle alle disse metoder ovenstående mislykkes, skal du se disse instruktioner til de tilgængelige metoder til at reparere databasen: MySQL:::: (http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/repair.html)

mateuszr
29-11-10, 16:25
Er dette problem stadig forekomme?

kamilkurczak
07-12-10, 10:36
intet svar - løst. hvis ikke så skriv her og jeg vil åbne denne tråd igen.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1