Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 16 de 16

Tema: Com treballar en VBET litespeed?

Prohibit
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    17

Default Va intentar googletest

Vaig tractar googletest també i tinc algun error. El meu amfitrió em va dir que la connexió a google està bé. En realitat tinc mapa de Google que està treballant molt bé.
    Com puc executar el googletest, de vegades em van donar la pantalla d'error de xarxa i, de vegades el següent:
    A partir prova de traducció
    Resultat de la prova:
    Error de la prova: no s'ha pogut connectar al servidor
    Temps de connexió (ms): 3003.3449707031

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Quote Iniciat per symbianist View Post
    Vaig tractar googletest també i tinc algun error. El meu amfitrió em va dir que la connexió a google està bé. En realitat tinc mapa de Google que està treballant molt bé.
    Com puc executar el googletest, de vegades em van donar la pantalla d'error de xarxa i, de vegades el següent:
    Jo tenia el mateix problema fa uns dies. Li suggereixo posar-se en contacte amb la seva empresa d'allotjament i demana-li que comprovi si el seu permís i la configuració del tallafocs. Dóna'ls el vincle del seu googletest.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    17

Default Si us plau ajudi a admin

Si us plau, ajuda admin sobre aquest tema.

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola Ho sento pels retards - Acabo de tornar de vacances i estic aquí per serv que amb el nostre suport

Per Vegeu aquí per a la discussió litespeed amb la resposta de com usar-lo: http://www.vbenterprisetranslator.co...litespeed.html - No han estat avaluats, però, només es basa en la resposta dels usuaris, però no dubti en provar amb la versió gratuïta. En cas de problemes - si us plau escriure allà la descripció exacta tema i anem a treballar en aquest

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Com treballar en VBET litespeed? M'adono VBET no està treballant en litespeed. Es tracta de mostrar
    Invàlida Fòrum especificat. Si has seguit un enllaç vàlid, si us plau notifica l'administrador
    Si us plau, ajuda.
    Només ha d'utilitzar necessari. Regles htaccess

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Aquest és un tema entre el servidor i Google. Escrivim Google prova per determinar exactament aquest tipus de situacions. No té res comú amb VBET - el seu servidor té problemes amb les connexions de Google - d'assenyalar al seu proveïdor de hosting.

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •