ok, gràcies.
ara anem a tractar de trobar aquest error
i jo encara necessiten accedir al seu Panell de Admin (PM, si us plau)
ok, gràcies.
ara anem a tractar de trobar aquest error
i jo encara necessiten accedir al seu Panell de Admin (PM, si us plau)
Durar editat per kamilkurczak; 24-06-10 A 13:52.
Això estarà relacionat amb la memòria cau d'arxius.
Sí, ara ho![]()
Detalls PM'd! Gràcies
M'he registrat al Tauler de Admin i em vaig tornar aquesta opció.
Després que jo estava al seu lloc principal del fòrum i el lloc traduït i jo i no veure el problema.
Ara bé, aquesta opció està activada de nou.
1.Per favor activa aquesta opció,
2.Busque el lloc amb aquest tema,
3.copy aquesta url,
4.Encienda desactivar aquesta opció i enganxeu aquí la url amb el tema
![]()
ehhhhhh ********** aquest problema només es produeix si vostè és un convidat al fòrum. Això no passa si vostè està connectat polz Per tant, s'encén. La sessió com a administrador. I aneu a la URL com a convidat.
EDIT: I com a convidat, anar a qualsevol tema o un missatge, veuràs, el fòrum està completament trencat. No és la pàgina principal. A la pàgina web només té un dret error en la part superior.
Durar editat per Taurus; 24-06-10 A 16:23.
Jo estava com convidat per descomptat, però tot estava normal (com el lloc amb aquesta opció desactivada)
ples enganxeu aquí la url a la pàgina d'aquest tema
Acabo d'encesa. I me'n vaig anar a la meva pàgina d'inici CreativX - Desenvolupat per vBulletin
Al principi està molt bé. Entrar a qualsevol tema una vegada, està bé. Tornar a la pàgina principal .... Bang ... error a la part superior. Anar en un fil ara **********.. trencat. Encara és encès ara.
Ho sentim, però no puc mantenir aquesta encès. Tinc gairebé 400 convidats connectats, ara està veient un fòrum trencat. Ho estic apagant. Si us plau, prova de que quan es pot.
ok ok, només ha de desactivar aquesta opció![]()