ho sento ...
He publicat a la secció equivocada abans de
jo estic fent servir VB 4.0.2
i VBET 420
però no de diversos idiomes de suport en el meu fòrum.
ho sento ...
He publicat a la secció equivocada abans de
jo estic fent servir VB 4.0.2
i VBET 420
però no de diversos idiomes de suport en el meu fòrum.
Durar editat per badawidollah; 26-03-10 A 17:17.
Totes les configuracions del costat de Caràcters es fan per Admin CP-> Preferències-> Preferències-> - Mostrar totes les configuracions --. Alguns passos són marcats com (NOMÉS per utf-8 charactersets) o com (es requereix per a no utf-8 charactersets) - això significa que vostè es va fer aquesta passos d'acord a la seva fòrum de joc de caràcters (com comprovar el meu joc de caràcters del fòrum).
1. (Obligatori) Set "Meta Description" - fins i tot si s'utilitza un mod que canvia meta descripció de les discussions, posi algun valor aquí - en cas contrari RSS es pot trencar.
2. (Obligatori) Set "Aplicar la URL canònica" a la "estricta" - en cas contrari la pàgina mateixa es URLs pensat moltes que el que és dolent per al SEO.
3. (Obligatori per a no utf-8 charactersets) Ajust "Nombre de caràcters abans d'ajustar el text" a '0 '- en cas contrari vBuletinTM pot trencar alguns personatges de prendre més d'1 byte (és a dir, del japonès).
4. (Obligatori per a no utf-8 charactersets) Clear "Stripper en blanc de caràcters" valor - en cas contrari vBuletinTM pot trencar alguns signes japonesos (els signes són part dels signes en japonès)
Jo només veig el número 1 i 2 només
on és el número 3 i 4 lloc?
On és el personal d'aquí?
Sona com una cosa que és correcte, en el fòrum ... Esteu utilitzant Matías?
es pot traduir a múltiples idiomes
però quan he posat en altres idiomes, que no puc traduir
gràcies
Establir el valor de caràcters en minúscules <<<això no es troba
Estic utilitzant vBSEO
i un més és que no es troba
on posar això. httaccess?
Estic utilitzant Matías i no sé on posar la seva. Httaccess en vbseo.php
i no veure les regles que
# (Cal per a no utf-8 charactersets) Ajust "Nombre de caràcters abans d'ajustar el text" a '0 '- en cas contrari vBuletinTM pot trencar alguns personatges de prendre més d'1 byte (és a dir, del japonès).
# (Cal per a no utf-8 charactersets) Clear "Stripper en blanc de caràcters" valor - en cas contrari vBuletinTM pot trencar alguns signes japonesos (els signes són part de la firma japonesa)
# (NOMÉS per utf-8 charactersets) Establir el valor de caràcters en minúscules - vBETTM entre majúscules i minúscules per al joc de caràcters. Així que si vostè està utilitzant utf-8 a continuació, assegureu-vos que ha establert "utf-8 '(la forma de revisar el meu joc de caràcters del fòrum)
Estic utilitzant VBulletin4.0.2
crec que és l'ús utf-8 charactersets
ISO-8859-1 <<<<<<<<< això és que vaig trobar
però la seva Anglès
la meva fòrum amb Indonèsia.
Com?
i on posar això. httaccess codi?
no veig les regles vbseo.php hi ha
Hola
aquí ningú
admin massa