Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 3 de 3

Tema: Cache

  1. #1
    Membre
    Data d'ingrés
    Desembre 2010
    Missatges
    42

    Default Cache

    Text automatically translated from: Portuguese to: Catalan
    Translated text
    Hola,

    No està funcionant molt bé el cache dels llenguatges emmagatzemats. Jo vaig activar totes les opcions de proveïdors gratuítos correctament, d'acord està en el meu altre tópico.

    El que sembla és que el vBET està agafant solament la traducció de la Microsoft i dispensant els altres proveïdors com: Apertium i DetectLanguage.

    Per què dic això?! Perquè va acabar el meu límit en el Microsoft Translator i quan això ocorre en comptes del vBET traduir per un altre proveïdor ell simplement per a i no tradueix més les meves pàgines.

    Dubtes:

    1. El vBET no té que automàticament intercanviar de proveïdor quan s'arriba hi ha un límit per exemple?



    2. El vBET no deuria fer el cache de les traduccions ja fetes? La meva Home per exemple no és traduïda quan s'exhaureix la traducció de la Microsoft per exemple.

    La meva configuração de cache està activa d'acord imatge:



    Original text

  2. #2
    Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

    Default

    vBET Apagarà traducció automàtica, el qual va esgotar el límit, però pot fer tan belatedly. Recordes que vBET sempre al principi utilitza traductors lliures, i llavors més i més car.

    Vostè té una bona memòria cau de configuració. Si el text va ser traduït anteriorment, després de desviar-nos traductor d'aquest text ha de ser traduït. Podeu provar aquesta per traduir una pàgina, inutilitzar traductors i veure si el lloc s'ha de traduir.

    Consells sobre com, disminució de les despeses de traducció aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-Més barat.html.
    Durar editat per Marcin Kalak; 13-06-15 A 09:08.

  3. #3
    Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

    Default

    Cap resposta - va considerar l'assumpte és anat. Si no si us plau escriure aquí.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •