Els fòrums i blocs semblen estar funcionant bé, però els articles de la CMS no s'està traduint al afegir una en un idioma estranger. Addició de la [lang =] [/ lang] tags manualment no fa la diferència tampoc.
Els fòrums i blocs semblen estar funcionant bé, però els articles de la CMS no s'està traduint al afegir una en un idioma estranger. Addició de la [lang =] [/ lang] tags manualment no fa la diferència tampoc.
També em vaig adonar que no és possible afegir comentaris als articles de la CMS. Una altra qüestió és part del text sembla desaparèixer quan es veu en altres idiomes. Exemple:Code:http://saabworld.net/pl/content/saab-usa-president-i-coo-timothy-colbeck-mówienie-w-motor-press-guild-sierpnia-śniadanie-627/
Durar editat per vBET; 22-01-14 A 10:50. Raó: BBCode correcció
Si us plau, tingui un problema per un fil. En cas contrari, es perdran en el debat. Si us plau, obriu nou fil per cada tema. També descrigui millor el problema - què és exactament el que falta ...
Aquest fil es tracta de donar suport [idioma] en els articles. Disculpin els inconvenients - al final ens ajudarà a tots els![]()
Taurus, gràcies pel suggeriment, però jo no he de instal lar.
M'estic fent això a la consola d'errors del Firefox en intentar afegir un comentari:
document.getElementById ("vbet_addbbcodes") és nul
Acabo de comprovar un dels seus articles de la CMS, va anar a la pàgina traduïda i que es tradueix així.
Tingueu en compte que [idioma] no és compatible per als articles de la CMS, ja que no té sentit - els articles de la CMS no és una cosa que cada un pot escriure (per exemple, missatges, blocs) - els articles són escrits per molt petit grup de persones que ha de conèixer les seves Fòrum d'idiomes. De debò vols que els teus articles CMS estar escrits en altres idiomes? I vull dir per escrit - Sé que vols traduir la mànega i l'ha traduït![]()
En realitat, això és important per al nostre CMS per permetre diversos idiomes. Ja tenim les seccions de la CMS, amb articles escrits en diferents idiomes. Per exemple:
SaabWorld - Nederlands
SaabWorld - Français
Estem és un fòrum mundial i desitja mantenir els articles locals de diferents països en el seu idioma. Important per als blocs, sinó també per als articles de la CMS.
Per exemple, aquest article alemanys han d'anar a la pàgina principal d'un article de la CMS, però el text original en alemany ha de seguir sent.
Code:http://saabworld.net/blogs/frank-wulfers/runway-terminal-337/
Durar editat per vBET; 22-01-14 A 10:51. Raó: BBCode correcció
D'acord, - Jo entenc les seves necessitats. En aquest moment no és compatible. Anem a treballar per donar suport a [idioma] també per als articles de la CMS. Suposo que hi va haver algun problema abans i ens vam anar, no cal, però ho vaig a veure de nou i veure el que passa allà
PS.
Si us plau, obriu nou fil per al problema última baula. Veig que la prova original no està inclòs allà. També descrigui no és qüestió d'abast mundial o només per als blocs, o només per aquesta entrada de bloc en particular.
Durar editat per vBET; 09-08-11 A 18:46.
Seria increïble tenir aquesta possibilitat per als articles de la CMS. Gràcies per mirar-hi.
Alguna reflexió sobre el problema de comentar els articles CMS?
Ho sento, vaig pensar que estaven relacionats amb els tema. Acabo de provar una altra vegada i ara els comentaris estan treballant molt bé! Bastant estrany que només es fixa així que vaig a donar la culpa als meus errors dels usuaris ..Si us plau, ignori