PDA

Veure la Versió Completa: VBET i Matías amb vBulletin 4

asabet
29-07-10, 14:56
Hola, sóc un usuari de Maties en un fòrum VB4. Hi ha una manera simple, fàcil d'instal lar VBET en el meu fòrum sense ferir SEO en el meu fòrum? Vaig tractar de VBET un cop abans en un fòrum VB3 i Google Webmaster Tools informat un munt de problemes a causa de diverses adreces URL d'aquesta pàgina. M'encantaria tenir aquesta funcionalitat sense afectar SEO.

vBET
30-07-10, 12:31
Tingueu en compte que la versió de pagament té una gran funcionalitat - que tradueix les adreces URL. Pel que la seva SEO estarà fora de perill amb VBET 4.x:)

asabet
01-08-10, 15:09
Tingueu en compte que la versió de pagament té una gran funcionalitat - que tradueix les adreces URL. Pel que la seva SEO estarà fora de perill amb VBET 4.x:)

He de fer res especial amb les regles de reescriptura, o simplement instal lar la versió comercial i que treballa amb Matías (última versió) immediatament sense cap tipus de retocs?

vBET
02-08-10, 16:58
S'agreguen regles de VBET - ja preparada - molt fàcil:)

Unite
08-09-10, 18:18
Serà el fòrum vBulletin i traducció VBET requereix una compra per separat?

vBET
08-09-10, 22:40
Serà el fòrum vBulletin i traducció VBET requereix una compra per separat?

VBET proporciona traduccions. Quan vostè compra VBET llavors les traduccions de vBulletin es permeten - vostè no paga perquè addicionalment. Per descomptat, vostè ha de tenir vBulletin en primer lloc, ser capaç d'utilitzar VBET.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1