PDA

Veure la Versió Completa: L'augment dels meus ingressos de $ 20 / dia fins a un màxim de $ 200 / dia



contemptx
18-05-10, 21:49
He de dir que estic molt impressionat amb el que VBET ha fet per la meva fòrum.

abans del meu fòrum va ser molt popular, però des de la instal lació de VBET tot ha anat molt bé

Millores:

Contingut indexat per Google = x52 ..
abans que jo tenia una mena de 12.000 URL indexades a google, ara tinc més de 130.000 i segueix pujant!

Ocupa el lloc de paraules clau:
A causa de la major contingut de Google s'ha recuperat, la meva files han i segueixen augmentant.

Trànsit / Ingressos:
El cop d'efecte de més idiomes, més contingut, se situa l'augment ha tingut un impacte impressionant en el meu trànsit que al seu torn s'ha convertit el meu fòrum al voltant de la presa 20 dòlars de ingressos diaris fins a una mitjana de voltant de $ 100 a fins i tot alguns dies arribant a $ 200 per dia els ingressos.


Jo recomanaria aquest per a qualsevol persona seriós sobre el seu fòrum i que sens dubte va a comprar noves llicències per instal lar en el meu en altres fòrums.

El meu únic negatiu per al addon és que en un gran fòrum que pot ser intensiu de la CPU, especialment vbenterprisetranslator_seo.php

Pel que si que podria optimitzar encara més, llavors jo seria un home feliç,
No obstant això, la CPU que s'utilitza és insignificant per tot el que això va a pilotar el seu fòrum endavant.

Jesh
19-05-10, 20:43
Enllaç de lloc, si us plau.

mario06
30-05-10, 07:26
enllaç si us plau??

contemptx
07-06-10, 14:13
Demano disculpes per la demora en la resposta, estat fora un parell de setmanes.
el lloc en qüestió és la següent: Targeta CardSharing Compartir Fòrum servidors CCcam Gbox Newcamd Dreambox (http://www.cardshare.tv)

steve
08-06-10, 13:19
Demano disculpes per la demora en la resposta, estat fora un parell de setmanes.
el lloc en qüestió és la següent: Targeta CardSharing Compartir Fòrum servidors CCcam Gbox Newcamd Dreambox (http://www.cardshare.tv)

El seu lloc es va mostrar un missatge d'ocupat durant l'última hora: confused:

Què mod que utilitza per bloquejar els clients quan la càrrega és alta?

raymond
23-06-10, 14:00
En la meva experiència, no és fàcil de guanyar (adsense) diners a través del fòrum.
Són els seus espots publicitaris d'AdSense aconseguir CTR alt?

nectons
13-05-11, 10:54
Molt bo. Bravo als desenvolupadors. Probablement vaig a fer-ho de nou! :)

kamilkurczak
13-05-11, 16:27
seva benvinguda:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1