PDA

Veure la Versió Completa: Instal lació de serveis

brubros
24-09-11, 02:06
Com puc contractar el servei d'instal lació per tenir l'última versió de VBET instal.lat a la part superior de la meva llicència ja existent? Ho sento que se m'oblida com s'aconsegueix això de nou, però la meva memòria no em falla!

r.dziadusz
27-09-11, 09:39
Vostè pot comprar la integració / instal lació de servei d'aquest servei d'integració d'enllaç (http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=integration), però si la seva llicència no ha caducat, pot descarregar les últimes versions de forma gratuïta, i instal lar com es diu en l'arxiu readme.html, també li pot preguntar sobre cada problema

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1