PDA

Veure la Versió Completa: Resolt 2 VBET tema BIGSA han soved tan aviat com sigui possible



cevo
30-11-10, 13:11
1. Rendiment.
Estic utilitzant la versió de pagament. [YES]
He revisat la configuració del meu i reconfigurat amb l'escenari molts. [YES]
M'han optimitzat l'ús d'aquest mysql http://www.day32.com/MySQL/ un [YES]
He augmentat la RAM [YES]
Estic utilitzant la memòria cau de VBET + Memecached de VB [YES]


però sembla que encara estan per el meu servidor. Veure la càrrega de la CPU de la captura de pantalla a continuació:

[ADMIN ELIMINAT imatge trencada]

He trobat que en mysql-slow.log, hi ha moltes consultes lentes (776 aparicions) provenir dels productes VBET. Com a mostra del següent comanda



$grep "vbenterprisetranslator" /var/log/mysql/mysql-slow.log |wc
776 170475 3149151




2. Causa d'etiquetes duplicades títol

Abans: Estic fent servir aquest mod, l'etiqueta del títol duplicat que tenia era tot 1xx 1xxx-com a màxim.
Després: 5xxx-1x, xxx o més

Com es pot veure a la pantalla de sota:
Això és realment greu problema en comptes de fer el seu lloc web aconseguir un bon contingut i el rang, Google castigar qualsevol lloc web de dolent que té massa etiquetes duplicades títol. Si aquest problema no pot resoldre. Tots aquests funció de traducció meravellosa no signifiquen res.
[ADMIN ELIMINAT imatge trencada]

[ADMIN ELIMINAT imatge trencada]




Rendiment pregunta:

He de tornar a configurar aquests valors?
El valor actual és
Mida de HTML: punt de tall = 100.000
Mida de HTML: tall start = 150.000

mateuszr
30-11-10, 15:24
Si parlem de rendiment, aquí hi ha un enllaç, es pot llegir i aprendre sobre possibles optimitzacions de VBET:

http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html


Avís, que si s'utilitza el màxim potencial de VBET en permetre que tots els 52 idiomes, que tindrà 52 vegades més contingut i el tràfic - Consell: per limitar el nombre d'idiomes als més populars.


Duplicat etiqueta del títol - anem a provar i respondre amb resultats a curt termini

vBET
30-11-10, 15:50
Si us plau, donar alguns exemples exactes de les consultes que es consideren com els més lents - amb tota registre de MySQL.

vBET
30-11-10, 18:47
Responent a la pregunta sobre la reconfiguració dels paràmetres va assenyalar - no només si vostè pot comprovar el temps de generació exacta abans i després dels canvis. Es pot comprovar mitjançant l'addició d'algunes entrades dels registres i comprovar com afecta el temps de generació en el seu servidor. Sense entrar a analitzar els resultats, si us plau, no canvieu els paràmetres.

vBET
30-11-10, 18:58
Lamentablement no puc veure cap de les imatges incloses per vostè (no carrega). Pot vostè si us plau escriure el contingut d'aquests com a text?

Necessitem exemples URL exacta de les seves pàgines amb el títol duplicat per veure el que està passant allà. Suposo que és traduït i la traducció de resultats de Google dóna un mateix text (en l'exemple és una paraula especial, com a nom de l'empresa que no ha / no pot ser traduït), però no puc confirmar que, sense URL de pàgines exactes. No es pot confirmar, però s'espera que VBET està funcionant bé aquí i hem descrit la situació. Si us plau, les adreces URL, així que serà capaç de veure.

Mateusz - si us plau trobar fil similar en el qual es descriu com afegir l'idioma de traducció en l'etiqueta del títol per a cada traducció serà diferent, encara que el resultat de traducció de Google retornarà el mateix text. Troba i si us plau donar aquí enllaç.

cevo
01-12-10, 01:45
http://img830.imageshack.us/img830/3430/duplicatedtitletag.png
http://img87.imageshack.us/img87/8096/duplicatedtitletagtotal.png

El resultat de text es publicarà aviat

vBET
01-12-10, 21:42
Gràcies. No necessito més resultats de text per a aquest problema. Veig el que és la causa. Vostè té gran problema amb redirigir. Com jo ho veig pel llenguatge mateix que tenen URL diferents - això ha de ser redirigit a una apropiada. És per això que vostè veu aquesta duplicació etiquetes.

En què has fet cap canvi de codi en els arxius de VBET? Si és així - ¿quin?

Assegureu-vos de tenir una adequada integració amb Matías!

Aquesta realitat ha de ser resolt ràpidament! Així que si us plau primer centrarem en aquest cas. Un cop resolt si us plau donar més detalls sobre els quries lent.

vBET
01-12-10, 22:03
Jo només estava en el seu fòrum i veig que la redirecció està treballant ... Estàs segur que es tracta de problema existent? Quines són les dates de reconeixement d'aquestes qüestions? Si us plau, tingueu en compte que les Eines per a administradors web mostra les dades històriques.

cevo
02-12-10, 07:35
Jo només estava en el seu fòrum i veig que la redirecció està treballant ... Estàs segur que es tracta de problema existent? Quines són les dates de reconeixement d'aquestes qüestions? Si us plau, tingueu en compte que les Eines per a administradors web mostra les dades històriques.

Mai he fet cap modificació en el codi del VBET en absolut.
Aquest problema en l'actualitat passa avui dia.
Vaig veure el que veus. Google pot veure l'enllaç de diferència o alguna cosa així.
Molt estrany

vBET
02-12-10, 09:33
Mai he fet cap modificació en el codi del VBET en absolut.
Aquest problema en l'actualitat passa avui dia.
Vaig veure el que veus. Google pot veure l'enllaç de diferència o alguna cosa així.
Molt estrany

Potser Matías actualitzat recentment i no va fer que la integració completa immediatament. Com he escrit en aquests moments està treballant en la reorientació del seu fòrum. Així que això el que es veu no es pot passar ara. Si us plau, comprovar de primera mà i establir dos URL diferents per el fil mateix en el llenguatge mateix (un parell de la seva llista d'eines webmaster) - això ha de ser redirigit a la URL corresponent, de manera que no hi ha duplicació de títol apareixerà. Si us plau revisi la mateixa. Si és com jo descric, llavors és qüestió històrica que ja no passa (si us plau revisi les dates dels problemes - les eines per a administradors web sempre diu quan es va assabentar sobre el tema, i mostra els temes històrics). És que està bé - és, doncs, resolt. Com et vaig escriure això podria ser causat en l'exemple a causa de Matías actualització sense una adequada integració. Però no puc estar segur de si aquest tema ja està resolt.

Si no és així - i veurà que en realitat encara no es redirecciona, si us plau, donar exactament dos URL que prova - li donen els textos. Així que serem capaços de veure i treballar-hi.

SI resolt - si us plau, donar als registres de consultes lentes que estava escrivint sobre - anem a veure en això.

cevo
17-12-10, 03:04
Mai he actualitzat Matías ja instal lat el VB.
Ara el problema és encara persisteixen i sembla que em causa dos grans problemes
1. Càrrega del processador ALTA @ mysql
2. TONES d'etiqueta del títol duplicat (l'última vegada de 10k ara 40k)> _ <

mateuszr
17-12-10, 13:58
1. Vostè té més trànsit, més llocs de treball, discussions, i el contingut de 52 vegades més, si vostè té tots els idiomes habilitats.
Aquí (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html) vostè pot trobar diverses pistes per millorar el rendiment. Es recomana que llegeixi això.
Una altra solució és limitar el suport a aquestes llengües més útils fins que la memòria cau s'ompli, a continuació, afegir idiomes al costat amb el temps.
El que és més, vostè pot intentar 'cau convidat ", que alleuja el mysql de les consultes, per la qual cosa fa que la CPU menys carregat.

2. a partir de l'últim missatge:
Si no és així - i veurà que en realitat encara no es redirecciona, si us plau, donar exactament dos URL que prova - li donen els textos. Així que serem capaços de veure i treballar en it.Please donar exactament dos URL que has provat ..

vBET
18-12-10, 09:59
Mai he actualitzat Matías ja instal lat el VB.
Ara el problema és encara persisteixen i sembla que em causa dos grans problemes
1. Càrrega del processador ALTA @ mysql
2. TONES d'etiqueta del títol duplicat (l'última vegada de 10k ara 40k)> _ <

Una vegada més - si us plau donar informació exacta.
1. Si us plau, els registres de consultes lentes que estava escrivint.
2. Si us plau, donar alguns exemples d'URL exactes que s'han duplicat els títols (com a text, no imatges).

Anem a verificar i treballar-hi.

mateuszr
30-12-10, 08:40
cap resposta en aquest tema durant molt de temps - marcat com a resolt per ara.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1