PDA

Veure la Versió Completa: Resolt URL estranya

MicroHellas
12-11-10, 08:30
Hola,

El meu lloc està en funcionament en grec. Després d'instal lar i Matías VBET (Pro), les adreces URL apareixen com domain.gr% /% CE% 94% 89% CF% CE% B4% CE B5% CE% BA% CE% AC% CE% BD% CE% B7% CF% 83% CE% B1 /

És això normal?

Maria

MicroHellas
12-11-10, 09:34
Si us plau, fil de prop. Finalment em vaig treure Matías, ja que sembla que no funciona tan bé amb el grec.

mateuszr
12-11-10, 09:48
L'enllaç, que ha publicat és la correcta - el problema és un navegador - Internet Explorer no és compatible amb les normes, així que enllacen sembla que.
És més, Google propertly índexs d'aquests vincles i es veuen correctament en els resultats de cerca:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1