Het tot nou toe te gaan, maar alles lyk om weer te werk. Ek sal die situasie monitor met die kas deur die dag môre (vandag).
Baie dankie vir die tyd wat jy in hierdie aand m. uitstekende ondersteuning soos gewoonlik baie welkom!![]()
Het tot nou toe te gaan, maar alles lyk om weer te werk. Ek sal die situasie monitor met die kas deur die dag môre (vandag).
Baie dankie vir die tyd wat jy in hierdie aand m. uitstekende ondersteuning soos gewoonlik baie welkom!![]()
Laaste geredigeer deur norku; 17-06-11 op 00:02.
Great - ek neem aan dat die skoonmaak kas die probleem opgelos. Ek weet nie hoekom die kas was gebreek. As dit weer gebeur, dan sal ons kyk hoekom dit kan gebeur - nou kan net aanneem dat dit gebreek is voordat jy na 4.3.0 opgedateer.
U hoef nie die kas heeltyd te monitor nie. vBET 4.3.0 moet nie resultate wat met foute van Google gepaard gegaan het, kas nie. Selfs as dit gebeur, sal gebruikers dit waarskynlik aan u opmerk en ons sal dit hanteer. Natuurlik is dit verstandig om dit een of twee keer in kort tyd na te gaan
Op die oomblik probleem beskou opgelos. As dit weer gebeur nie, skryf net hier en ons sal heropen.
Werk ook asseblief op vBET 4.4.0 as jy wil vermy 3 probleme met vBulletin 4.1.4 nuwe ckeditor (almal beskryf in vBET 4.4.0 vrystelling notas). vBET 4.3.0 is vrygestel voor vBulletin 4.1.4 en dit is nie ten volle versoenbaar met nuwe redakteur nie. vBET 4.4.0 is (soos ons op hierdie oomblik weet)