BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 12

Thread: persoonlike sjabloon tuisblad skakels

Default persoonlike sjabloon tuisblad skakels

Hi,

Ek het 'n persoonlike sjabloon te skep van nuuts af (my direksie is hoogs persoonlike).

Alles is werk goed, behalwe wanneer 'n gebruiker volg' n skakel na 'n sub-taal, die skakels na die hoof taal (bv. domain.com) is opgedateer na die tuisblad van die taal te word, (ie. domain.com / es /).

Hoe kan ek ignoreer die oorskryf van 'n spesifieke skakel sodat ek kan die skakel na die oorspronklike taal (Engels) in stand te hou, terwyl die hoof webwerf logo met die nuwe skakel na die land spesifieke tuisblad?

danksy

MOGmartin

As jy 'n voorbeeld,

1) jy gaan na my bord _AT_ MOGmartin se SEO Forum, Gratis SEO Tools & SEO Blog@seoforums.org
    2) Klik op 'n ander taal
    3) terug te kliek in Engels (die eerste vlag).

Ek nodig het om die skakel te stel om te gaan na die tuisblad van die hoof webwerf.

danksy

Michał Podbielski (vBET Personeel)

Ek sien dit. Watter veranderinge het jy in vBET sjabloon vir die geslag van die vlae. Ook het jy enige vBET kode verander?

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Ek sien dit. Watter veranderinge het jy in vBET sjabloon vir die geslag van die vlae. Ook het jy enige vBET kode verander?
    Geen veranderinge op alle, ek nou net gemaak het 'n harde gekodeerde sjabloon in HTML met die tale wat ek wou, en wys hulle op die korrekte gids:

bv. Spaanse vlag = skakel na / es /
    Franse vlag = skakel na / fr /

geen logika gebruik word.

Quote Originally Posted by MOGmartin View Post
    Geen veranderinge op alle, ek nou net gemaak het 'n harde gekodeerde sjabloon in HTML met die tale wat ek wou, en wys hulle op die korrekte gids:

iets? stamp?? help??

ens.

So jy heeltemal verander die weg van die vlae generasie. Neem asseblief kennis dat vBET genereer vlae URL's normaalweg vir nie vertaal bladsye en vir vertaalde bladsye gebruik daar voorvoegsel vbet_flag- wat verwyder word tydens die vertaling die dop (jou vlae skakels te erken en nie daar nie voeg taal-kode). Jy het dit verander en dit is hoekom jou vlag taal kode bygevoeg het.

So asseblief terug te keer na vBET sjabloon en dit gaan verander as jy nodig het, of in jou kode check bestaan $ _REQUEST ['taal'] en in hierdie geval voeg vbet_flag- aan die begin van die vlag URL (die prentjie nie - skakel om die beeld).

Quote Originally Posted by vBET View Post
    So jy heeltemal verander die weg van die vlae generasie. Neem asseblief kennis dat vBET genereer vlae URL's normaalweg vir nie vertaal bladsye en vir vertaalde bladsye gebruik daar voorvoegsel vbet_flag- wat verwyder word tydens die vertaling die dop (jou vlae skakels te erken en nie daar nie voeg taal-kode). Jy het dit verander en dit is hoekom jou vlag taal kode bygevoeg het.

So asseblief terug te keer na vBET sjabloon en dit gaan verander as jy nodig het, of in jou kode check bestaan $ _REQUEST ['taal'] en in hierdie geval voeg vbet_flag- aan die begin van die vlag URL (die prentjie nie - skakel om die beeld).
    Hi, dankie vir die reaksie.

Ek het 'n blik op jou kode gisteraand, kon nie uitwerk hoe om dit aan te pas ... dink ek sal weer duik in.

Die probleem met jou standaard sjabloon is wat vir een of ander rede al van die hoogtes en breedtes is ingestel op nul, sodat die vlae net verskyn as kolletjies.

Weet jy hoekom dit so is?

thanks!

Martin
    Laaste geredigeer deur MOGmartin; 16-09-10 op 16:41.

geredigeer bo na die probleem met die standaard templates te sluit,

die HTML-kode wat ek tans sien is die hoogte = "0" width = "0" op al die vlae .... ?

OK - die probleem.

jy gebruik clear.gif het as die skakel lêernaam, dit in stryd is met clear.gif dat vb gebruik as goed.

Ek het ten volle die opstel van al die beeld grootte eienskappe in vbseo, so dit skep die konflik.

Ek raai jy die naam van die clear.gif verander in 'n toekomstige vrystelling.

geredigeer bo na die probleem met die standaard templates te sluit,

die HTML-kode wat ek tans sien is die hoogte = "0" width = "0" op al die vlae .... ?
    Breedte en hoogte is hard-gekodeerde as getalle: width = "16" height = "11"
    So kan dit nie vBET skuld - miskien 'n ander mod is pars eer van jou beelde.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •