BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 28

Thread: Toets: Hierdie teks is geskryf in Frans

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Cybershaolin View Post
    AHHHhh! Nou het ek dit hard en duidelik. Dit is die deel wat ek nie verstaan nie. Nou verander ek my taal vir Frans in Usercp en nog 'n toets boodskap geskryf het in Frans. Dit werk perfek hier. Dankie vir die tyd geneem het om dit te verduidelik vir my in 'n eenvoudige manier.

Maar op my eie forum, my taal van die forum is in Frans, Ek het ook (opsioneel as jy sê) my UserCP in Frans, en ek probeer skryf van boodskappe in Arabiese en Italiaanse. Die uitslag het getoon in die Arabiese en Italiaanse sonder vertaling van enige iets. Dit is hoekom ek nog nie verstaan nie. Dit lyk nie te werk op my forum.

Ook, sê vir my: die taal addon (sien kiekie) vir BBCode (kies of nie) wanneer ons komponeer 'n boodskap en in die vinnige antwoord sowel, is dit' n addon in weergawe 3.1.2, want ek het steeds nog nie opgradeer en ek nie dit in 3.1.1?
    Dit werk soos dit ontwerp is. Dit beteken - mod Lang BBCode sal voeg net wanneer jy gebruiker standaard taal en slegs die taal het. As dit nie gepas is nie, kan jy net sê om nie toe te voeg dit in die editor.

Op alle ander gevalle moet jy lang BBCode handmatig te voeg. So het jy boodskappe geskryf het in twee ander tale en jy vertel die mod dat diegene wat in Frans, maar dit is nie en dit is waarom die mense wat nie vertaal was.

Vertaling van die boodskap wat in ander taal geskryf is, sal net gebeur wanneer lang BBCode is bygevoeg. Anders Google deurmekaar raak en opbrengste net dieselfde teks (dit is soos jy na die Frans-Engels vertaler en gee hom die teks in Pools - hy sal net gee jy hierdie teks terug, want hy sal dit nie verstaan nie). So toe te voeg lang BBCode na boodskap vertel die mod wat vertaler hy moet gaan vir vertaling.

Let asseblief daarop dat die opsies van die redaksie bygevoeg slegs indien die gebruiker sy standaard ander taal wat forum standaard taal het. Anders het dit geen sin nie, want dit beteken dat die gebruiker skryf in die taal van die forum en daar is geen lang BBCode by te voeg. So moet asseblief vir die toets net jou standaard taal verander na ander wat taal van die forum en jy sal sien dat die opsies sal verskyn in jou redakteurs

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Dit werk soos dit ontwerp is. Dit beteken - mod Lang BBCode sal voeg net wanneer jy gebruiker standaard taal en slegs die taal het. As dit nie gepas is nie, kan jy net sê om nie toe te voeg dit in die editor.

Op alle ander gevalle moet jy lang BBCode handmatig te voeg. So het jy boodskappe geskryf het in twee ander tale en jy vertel die mod dat diegene wat in Frans, maar dit is nie en dit is waarom die mense wat nie vertaal was.

Vertaling van die boodskap wat in ander taal geskryf is, sal net gebeur wanneer lang BBCode is bygevoeg. Anders Google deurmekaar raak en opbrengste net dieselfde teks (dit is soos jy na die Frans-Engels vertaler en gee hom die teks in Pools - hy sal net gee jy hierdie teks terug, want hy sal dit nie verstaan nie). So toe te voeg lang BBCode na boodskap vertel die mod wat vertaler hy moet gaan vir vertaling.

Let asseblief daarop dat die opsies van die redaksie bygevoeg slegs indien die gebruiker sy standaard ander taal wat forum standaard taal het. Anders het dit geen sin nie, want dit beteken dat die gebruiker skryf in die taal van die forum en daar is geen lang BBCode by te voeg. So moet asseblief vir die toets net jou standaard taal verander na ander wat taal van die forum en jy sal sien dat die opsies sal verskyn in jou redakteurs
    OK ek het ook daardie deel ... Slegs een nog 'n vraag:

As jy sê dit op pos # 6:
    lang BBCode outomaties bygevoeg word volgens die standaard taal van die gebruiker. As dit nie ingestel of is dieselfde as die taal van die forum, dan is daar niks is ingestel.
    Kom ons gee 'n voorbeeld:

My taal van die forum is Frans
    -Gebruikers eie taal is Spaans, maar het nie het dit opgerig in Usercp
    -Gebruiker skryf 'n post in Spaans

Hier is die voorbeeld van die bogenoemde instellings:

Is wat beteken as gebruiker wat gedoen het nie ingestel is eie gebruiker taal (sê dit is in die Spaans, maar op my forum, die forum sal aanneem dit sal wees Franse sedert dit is veronderstel om taal van die forum te gebruik wanneer dit is nie ingestel) en dat die forum taal is Frans ...? indien die gebruiker skryf in Spaans, sal ons veronderstel is om die BBCode met die vertaalde teks in die Frans te sien. Is dit al?

Omdat, as dit nie die geval is en die teks in Spaans is nie in hierdie voorbeeld nie vertaal, dit gaan terug na my versoek hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...-language.html :

Baie mooi produk. Dankie weer vir die hack.

Sou ek hulp nodig het of 'n versoek om te doen. Vir nuwe gebruikers op die forum, dit is OK omdat hulle 'n gebied om hul standaard taal te kies, maar vir alle bestaande gebruikers, daar is geen waarde stel, is dit net plaas "nie". Kan jy my 'n soektog uit te voer om outomaties' n standaard taal in plaas van "nie" (in my geval is dit die Franse vir die standaard waarde)? Dit is, want selfs as jy 'n draad op die forum vertel aan die gebruikers te gaan om hul inligting te verander, baie van hulle sal nie daardie draad gelees.

Dit sal lekker wees as ek nie kan verander dit outomaties vir my bestaande gebruikers.

Dankie.
    Jy hoef nie verstektaal vir jou gebruikers te stel nie. As geen verstektaal gestel is nie, aanvaar vBET dat dit dieselfde is as forumtaal en neem geen aksie wanneer nuwe boodskappe kom nie (want dit is in forumtaal)
    Het jy verstaan wat ek bedoel? As dit nie moontlik is om dit deur navraag te doen, ten minste, moet daar 'n opsie in admincp vir bestuurders wat wens om' n spesifieke gebruiker taal te verander na 'n taal te wees ...
    Laaste geredigeer deur Cybershaolin; 16-11-09 op 06:23.

Dis korrek. Dit werk op hierdie manier.

So as jy wil die moontlikheid om by te voeg die standaard taal van die gebruiker te stel deur Admin CP - reg?

Dis korrek. Dit werk op hierdie manier.
    My laaste post was 'n bietjie lank, jammer. In jou aanhaling hierbo, is dit jou antwoord op my vraag het ek gevra hier:

Voorbeeld:

My taal van die forum is Frans
    -Gebruikers eie taal is Spaans, maar die gebruiker het nie het dit opgerig in Usercp
    -Gebruiker skryf 'n post in Spaans
    Resultaat pos op die forum sal wees in Frans met BBCode plaas?
    Meer spesifiek, is dit jou antwoord op die laaste vraag?

So as jy wil die moontlikheid om by te voeg die standaard taal van die gebruiker te stel deur Admin CP - reg?
    Ja, sou dit wonderlik wees. Ook, sou dit lekker wees om die standaard taal wat deur die gebruiker vertoon in hul gebruikers profiel bladsy wanneer ons gaan check hulle bladsy gekies te voeg. Dit sal ook 'n groot addon in om vir' n administrateur om uit te vind oor die gebruiker se geselekteerde tale.

My laaste post was 'n bietjie lank, jammer. In jou aanhaling hierbo, is dit jou antwoord op my vraag het ek gevra hier:

Meer spesifiek, is dit jou antwoord op die laaste vraag?
    Nee, asseblief daarop dat die mod hou altyd die oorspronklike teks (in werklikheid na inhoud gehou word net die oorspronklike teks). So in hierdie scenario boodskap sal bly in die oorspronklike (soos altyd) en BBCode sal nie outomaties bygevoeg word, want die gebruiker het nie standaard taal. So aan die einde sal dit nie vertaal word, want dit is in ander taal en dit sê dit is in die forum standaard taal.
    Ek sal in Takenlijst outomaties die taal herken (sal wees konfigureerbare, want dit sal die impak op prestasie het, en nie almal sal dit nodig hê).

Ja, sou dit wonderlik wees. Ook, sou dit lekker wees om die standaard taal wat deur die gebruiker vertoon in hul gebruikers profiel bladsy wanneer ons gaan check hulle bladsy gekies te voeg. Dit sal ook 'n groot addon in om vir' n administrateur om uit te vind oor die gebruiker se geselekteerde tale.
    Ok. Added in TODO lys:
    - Laat die standaard taal van die gebruiker op te stel van Admin CP
    - Wys gebruikers standaard taal in lede se info.
    - Outomaties herken werklike post-boodskap as Google laat om dit te doen deur krul (konfigureerbare + e-pos kennisgewing aan die administrateur om dit te sien in die geval as Google fout maak).

Is dit reg?

Nee, asseblief daarop dat die mod hou altyd die oorspronklike teks (in werklikheid na inhoud gehou word net die oorspronklike teks). So in hierdie scenario boodskap sal bly in die oorspronklike (soos altyd) en BBCode sal nie outomaties bygevoeg word, want die gebruiker het nie standaard taal. So aan die einde sal dit nie vertaal word, want dit is in ander taal en dit sê dit is in die forum standaard taal.
    Ek sal in Takenlijst outomaties die taal herken (sal wees konfigureerbare, want dit sal die impak op prestasie het, en nie almal sal dit nodig hê).
    Dit is logies, en dit volg wat ek het geëksperimenteer. Dit is hoekom ek vra, veral vir alle bestaande gebruikers op my forum, voor die installering van hierdie hack. Dit het geen werklike impak op die nuwe gebruikers op die forum te registreer, aangesien hulle moet 'n standaard taal kies by die registrasie proses, maar dit het' n impak vir die ou gebruikers wat nie enige standaard taal kies. As die gebruikers in hulle eie taal skryf en verskil van die taal van die forum (sonder om hul standaard taal, wat in hierdie geval sou bly dieselfde as die standaard taal van die forum gekies) sal niks vir hulle vertaal word (tensy hulle 'n BBCode handmatig, maar hulle moet weet dat ...). Dit is iets wat al my ou gebruikers te vertel om te gaan en die standaard taal of voeg 'n BBCode handmatig, maar dit is iets anders die aanvaarding van hulle sal.

Dit skoongemaak my vraag. Dankie vir die verduidelik dat. Ja, sou dit wonderlik wees as alles kan outomaties bespeur word. Is jy seker dat dit bereik kan word?

Ok. Added in TODO lys:
    - Laat die standaard taal van die gebruiker op te stel van Admin CP
    - Wys gebruikers standaard taal in lede se info.
    - Outomaties herken werklike post-boodskap as Google laat om dit te doen deur krul (konfigureerbare + e-pos kennisgewing aan die administrateur om dit te sien in die geval as Google fout maak).

Is dit reg?
    Dit klank groot. Dit sou baie help om 'n. (Ten minste vir my).
    Laaste geredigeer deur Cybershaolin; 17-11-09 op 03:31.

IThis skoongemaak my vraag. Dankie vir die verduidelik dat. Ja, sou dit wonderlik wees as alles kan outomaties bespeur word. Is jy seker dat dit bereik kan word?
    Geen Ek is nie seker nie - ek moet net in gedagte dat Google taal kan herken, maar ek het nie gaan nog nie hierdie funksie is beskikbaar deur krul API. Ook het ek weet nie hoe dit sal optree vir regtig kort boodskappe. Of wat as Google nie seker wees nie. Of hoe mod behoort op te tree of die gebruiker die standaard taal het, maar Google vertel dat dit in 'n ander taal (Ek dink dit sal konfigureerbare word: vertroue gebruiker, trust Google +' e-pos kennisgewings stuur elke keer wanneer dit gebeur). Dit is dus 'n bietjie uitdaging hier, maar ons wil dit
    Laaste geredigeer deur vBET; 17-11-09 op 21:25.

Elk geval, sou baie van hierdie probleme of ondervraging skoongemaak word deur die impementation van hierdie: http://www.vbenterprisetranslator.co...ot-do-yet.html

So, miskien is dit 'n goeie idee om nie maak dinge meer ingewikkeld en bly met die werklike manier van werk, maar dit is nog steeds aan jou om vorentoe of nie ...

OK - ek weet nou dat dit moontlik is om taal te erken deur krul is. Dat Google ook foute maak, maar is so soort wat vertel hoe seker hy is oor sy raaiskoot (0 - glad nie, 1 - 100%, alles tussen - jy weet wat).

Dus, op hierdie oomblik is my stelling vir hierdie funksie is om dit te laat instel met opsies:
    - Altyd vertroue gebruiker (beste prestasie - Google is nie gevra word wanneer nuwe boodskap kom, al die ander opsies sal vra Google oor die ware taal)
    - Altyd vertroue Google (Google resultaat is altyd gebruik as 'n ware taal - nie goed vir' n kort boodskappe)
    - Trust gebruiker maar vra Google (in so 'n geval as daar verskille is tussen wat die gebruiker punte en wat Google is vertel administrateur e-pos sal kry oor dit)
    - Trust Google wanneer die resultaat is vertroue waardig is (ander parameter sal vertel hoe seker Google moet word om sy resultaat te gebruik - dit wil sê 0,3)

En een ding - Google sal nie gevra word om as gebruiker op enige plek van die boodskap wat lang BBCode handmatig.

Wat dink jy hieroor?
    Laaste geredigeer deur vBET; 20-11-09 op 01:38.

N goeie idee.

Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •