Ce texte est ecrit en français et jy devrais le voir en anglais.
Jy répète:
Waarom sien ek nog steeds nie die teks in Frans, my taal van die forum is hier op hierdie forum Engels? Ek moet die teks in Engels te sien met die klein vlae nee?
Laaste geredigeer deur Cybershaolin; 14-11-09 op 18:10. Rede: Typo
Wat my vraag, dit is meer oor te weet as BBKodes kan outomaties of nie bygevoeg word nie? Ek sukkel om die konsep te verstaan. Ek het opgemerk in 'n ander draad dat jy sê dat BBKodes kan met die hand of outomaties bygevoeg word. So, beteken nie outomaties dat ek die klein vlae in 'n post # 1 en # 2 gesien het? Ek kry dit nie jammer en ek lees jou boodskap hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
Laaste geredigeer deur Cybershaolin; 14-11-09 op 19:42.
Omdat jy nie "vertel dat dit is in FransHier het jy 'n vinnige en maklike handleiding hoe om dit te doen: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
In min woorde - jy kan jou standaard taal in User CP, of met die hand boodskap beskryf deur lang BBCode
As jy wil, kan jy selfs jou vorige boodskappe wysig en voeg daar hierdie BBCode, en die magie gaan gebeur![]()
lang BBCode outomaties bygevoeg word volgens die standaard taal van die gebruiker. As dit nie ingestel of is dieselfde as die taal van die forum, dan is daar niks is ingestel.
Google het moontlikheid taal te erken volgens na boodskap, maar as gevolg van prestasie rede het ons dit nie doen nie - ook het ons nie ondersoek instel na hierdie Google-funksie. As jy dink dat dit nuttig kan wees, dan kan jy skryf oor dit hier Feature Requests - vBulletin Enterprise Translator (vBET) - Ons kan altyd nog so 'n funksie met die moontlikheid uit te skakel en op![]()
Laaste geredigeer deur vBET; 14-11-09 op 23:52.
Maar dit is die probleem.
OK te kyk, hier op jou eie forum, my taal is in Engels ... sodat my teks in Pos # 1 en # 2 (is in Frans) is anders as die taal van die forum (in my userCP). Dus, is die rede waarom my teks is nog in die Frans? Is jy sê: Ek het die BBCode handmatig te voeg? En as dit die geval is, is hoekom jy praat oor BBCode outomaties bygevoeg?
Ek kan nie verstaan dit korrek, maar ek het gaan na die skakel wat jy verwys en dit is die manier waarop ek het dit. Ek het gedink, was dit outomaties, sonder om die BBCode myself te skryf.
Ja, jou poste # 1 en # 2 is in Frans, maar jy het gesê die stelsel wat dit in Engels. Dis is waarom dit nie vertaal.
Jy het 2 maniere van die hantering van boodskappe in verskillende tale.
1 is besig om in jou User CP standaard taal vir jou profiel. In hierdie geval vBET sal aanvaar dat jy boodskappe in hierdie taal en voeg lang BBCode outomaties. Tog het jy moontlikheid vBET te vertel om nie te doen vir 'n spesifieke boodskap (op elke redakteur vir' n nuwe boodskap sal bykomende opsie verskyn BBKodes by te voeg of nie - as standaard is ingestel om ja).
2 is dit handmatig te voeg.
Jy is verward as gevolg van ander artikel, lees dit weer sorgvuldig daar is geskrywe:
"outomaties merk boodskap van die gebruiker wat hulle s'n stel standaard ander taal as forum standaard taal"
As jy dink dat 'n gedeelte is onduidelik is, wys dit asseblief, en ons sal dit regmaak om dit meer duidelik te maak![]()
AHHHhh! Nou het ek dit hard en duidelik. Dit is die deel wat ek nie verstaan nie. Nou verander ek my taal vir Frans in Usercp en nog 'n toets boodskap geskryf het in Frans. Dit werk perfek hier. Dankie vir die tyd geneem het om dit te verduidelik vir my in 'n eenvoudige manier.
Maar op my eie forum, my taal van die forum is in Frans, Ek het ook (opsioneel as jy sê) my UserCP in Frans, en ek probeer skryf van boodskappe in Arabiese en Italiaanse. Die uitslag het getoon in die Arabiese en Italiaanse sonder vertaling van enige iets. Dit is hoekom ek nog nie verstaan nie. Dit lyk nie te werk op my forum.
Ook, sê vir my: die taal addon (sien kiekie) vir BBCode (kies of nie) wanneer ons komponeer 'n boodskap en in die vinnige antwoord sowel, is dit' n addon in weergawe 3.1.2, want ek het steeds nog nie opgradeer en ek nie dit in 3.1.1?
Laaste geredigeer deur Cybershaolin; 15-11-09 op 20:13.