BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 13

Thread: Power servers

Lid

Default Power servers

Text automatically translated from: Italian to: Afrikaans
    Translated text
    Ons het probeer om al die parameters wat jy aan ons gegee het in die afgelope weke te toets, maar die bediener kan dit nie doen nie.
    Toe my gasheer het my gevra om jou te vra watter eienskappe my bediener vir die toekoms werk goed met jou plugin oorweging van hierdie maandelikse besoek:

Verkeer statistieke
    Alle verkeer statistieke is wêreldwyd Skat

Unieke besoekers (koekies)
    65K

Unieke besoekers (gebruikers)
    33K

Page views
    120k

besoeke
    71k

https://www.google.com/adplanner/sit...ype=1&lp=false

Watter bediener funksies tips?
    Jou ander kliënte met 'n soortgelyke versoek aan my bediener gebruik?
    Dankie
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Jou bediener in die SVE en die geheue gebruik gebied te monitor en te bepaal wat die hulpbron is nodig.

Onthou asseblief oor die aanskakel van sommige tale as jou bediener kan dit nie maak met alle (begin met 'n paar, en voeg nog van tyd tot tyd as bediener hou dit).

Ook - ek sien in ons databasis dat jy nooit enige vBET onder jou lisensie afgelaai. Hoe weet jy dat jou bediener is nie genoeg vir vBET nie? ...

Lid

Translated text
    jammer dat ek nie verstaan nie: wat lyk soos ek gedoen het om te installeer vbet jy ....
    jy kan dit beter verduidelik?
    Original text

Lid

Translated text
    En 'egter my diensverskaffer het vir my gesê om hierdie vraag te kry: die bediener ek nou gebruik, ek betaal ongeveer 600 € per jaar, kan dit nie maak nie die forum te ondersteun.
    Die kenmerke is:
    XEN Virtual Server
    XVPS 10000
    10 GB HD
    768 MB RAM van toegewyde
    Flat 1Mbps
    OS CentOS 5.x

Blyk dit normaal dat ons gesig of is daar nie 'n sagteware probleem?
    Ons het alles probeer en nie sand soos die konstante verbinding druppels te voorkom.
    dankie
    Original text

Quote Originally Posted by Valdo View Post
    Translated text
    jammer dat ek nie verstaan nie: wat lyk soos ek gedoen het om te installeer vbet jy ....
    jy kan dit beter verduidelik?
    Original text
    Ek is baie jammer - dit is my fout. Ek kyk na ons databasis waar ons sien watter lêers afgelaai word deur ons kliënte. Op die oomblik het ek kyk na jou bestelling en ek sien wat jy gekoop installasie diens - dit is hoekom ek nie sien wat afgelaai lêer.
    Weereens - baie jammer. Ek was dit nagaan om te sien wat is die URL van jou forum, en watter weergawe van vBET jy.

Kan jy stuur asseblief die URL van jou forum en vertel wat vBET weergawe wat jy loop.
    Laaste geredigeer deur vBET; 22-04-10 op 20:35.

Quote Originally Posted by Valdo View Post
    Translated text
    En 'egter my diensverskaffer het vir my gesê om hierdie vraag te kry: die bediener ek nou gebruik, ek betaal ongeveer 600 € per jaar, kan dit nie maak nie die forum te ondersteun.
    Die kenmerke is:
    XEN Virtual Server
    XVPS 10000
    10 GB HD
    768 MB RAM van toegewyde
    Flat 1Mbps
    OS CentOS 5.x

Blyk dit normaal dat ons gesig of is daar nie 'n sagteware probleem?
    Ons het alles probeer en nie sand soos die konstante verbinding druppels te voorkom.
    dankie
    Original text
    Connection druppels is finaal nie iets normaal by.

Op watter vlak jy het konneksies kwessies? Tussen jou bediener 'n leser? Tussen jou bediener en Google? Tussen VB en MySQL?
    Wat is die spoed van die vertaling? Kan jy stuur vir ons die URL van jou forum?

Lid

Translated text
    Die URL van die forum is Scuola - Forum di Cultura Generale en wanneer dit af is.
    Ons het 'n paar weke van die toets, maar ons kan nie ons probleme oplos.
    Wat ook al jou hulp, sowel as dit nodig is, is goed gehou het.
    Dankie
    Original text

Ons sal jou help met plesier. Om te doen wat ons meer info nodig het. Reaksie op my vorige vrae. Ook watter weergawe van vBET gebruik jy?

Ek sien dat die vertalings is baie vinnig. Tog ...

Nou kan ek jou finaal te vertel dat jy verloor baie prestasie omdat jy dubbel aansture, wat reeds uitgeskakel in nuutste vBET weergawe. Dateer asseblief nuutste weergawe vBET en doen vBSEO integrasie weer (hier het jy besonderhede oor nuwe stappe integrasie: http://www.vbenterprisetranslator.co...provments.html
    Let asseblief daarop dat die nuutste weergawe ook baie ander prestasieverbeterings het. As jy reeds op daardie loop - nog steeds nuwe vBSEO integrasie gemaak - dit sal jou baie bedienerlading veilig maak. Vertrou my - baie gebruikers het groot woorde daaroor geskryf
    As jy voel nie goed in updates en integrasie, kan ons dit vir jou doen - hoef net yo ons koop opgradering van diens.

Nog 'n ding - ek sien dat jy' n ernstige probleem met die vertaal URL's. Op jou bediener is nie werk nie skakels wat spesiale briewe.
    Naamlik: hierdie een in Pools is omdat ons geen spesiale briewe:
    Nowa definicja magnetyzm
    En hierdie een het 'n spesiale letters (az) en dit is nie werk nie:
    Szkoły - Tags Forum przez Zoints
    Dit is baie belangrik - nou tale soos Arabies of Japannees (en 'n paar ander) is nie by al op jou bediener werk, want daar is slegs' n spesiale karakters vir diegene.
    Laaste geredigeer deur vBET; 23-04-10 op 03:11.

Lid

Translated text
    ok, ek het net die update diens gekoop.
    Gaan voort as jy wil: toegang tot inligting wat jy moet hulle die ander keer sedert ek die vbet geïnstalleer het, het nie verander nie.
    Original text

Ons versamel nie toegang tot inligting van ons gebruikers vir sekuriteits doeleindes. Ook dié kan enige tyd verander word. Dit is hoekom ons elke keer vra vir werklike toegang data.

DringendeBesoek ons mails inligting.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •