Jou bediener in die SVE en die geheue gebruik gebied te monitor en te bepaal wat die hulpbron is nodig.
Onthou asseblief oor die aanskakel van sommige tale as jou bediener kan dit nie maak met alle (begin met 'n paar, en voeg nog van tyd tot tyd as bediener hou dit).
Ook - ek sien in ons databasis dat jy nooit enige vBET onder jou lisensie afgelaai. Hoe weet jy dat jou bediener is nie genoeg vir vBET nie? ...
Ek is baie jammer - dit is my fout. Ek kyk na ons databasis waar ons sien watter lêers afgelaai word deur ons kliënte. Op die oomblik het ek kyk na jou bestelling en ek sien wat jy gekoop installasie diens - dit is hoekom ek nie sien wat afgelaai lêer.
Weereens - baie jammer. Ek was dit nagaan om te sien wat is die URL van jou forum, en watter weergawe van vBET jy.
Kan jy stuur asseblief die URL van jou forum en vertel wat vBET weergawe wat jy loop.
Laaste geredigeer deur vBET; 22-04-10 op 20:35.
Ons sal jou help met plesier. Om te doen wat ons meer info nodig het. Reaksie op my vorige vrae. Ook watter weergawe van vBET gebruik jy?
Ek sien dat die vertalings is baie vinnig. Tog ...
Nou kan ek jou finaal te vertel dat jy verloor baie prestasie omdat jy dubbel aansture, wat reeds uitgeskakel in nuutste vBET weergawe. Dateer asseblief nuutste weergawe vBET en doen vBSEO integrasie weer (hier het jy besonderhede oor nuwe stappe integrasie: http://www.vbenterprisetranslator.co...provments.html
Let asseblief daarop dat die nuutste weergawe ook baie ander prestasieverbeterings het. As jy reeds op daardie loop - nog steeds nuwe vBSEO integrasie gemaak - dit sal jou baie bedienerlading veilig maak. Vertrou my - baie gebruikers het groot woorde daaroor geskryf
As jy voel nie goed in updates en integrasie, kan ons dit vir jou doen - hoef net yo ons koop opgradering van diens.
Nog 'n ding - ek sien dat jy' n ernstige probleem met die vertaal URL's. Op jou bediener is nie werk nie skakels wat spesiale briewe.
Naamlik: hierdie een in Pools is omdat ons geen spesiale briewe:
Nowa definicja magnetyzm
En hierdie een het 'n spesiale letters (az) en dit is nie werk nie:
Szkoły - Tags Forum przez Zoints
Dit is baie belangrik - nou tale soos Arabies of Japannees (en 'n paar ander) is nie by al op jou bediener werk, want daar is slegs' n spesiale karakters vir diegene.
Laaste geredigeer deur vBET; 23-04-10 op 03:11.
Ons versamel nie toegang tot inligting van ons gebruikers vir sekuriteits doeleindes. Ook dié kan enige tyd verander word. Dit is hoekom ons elke keer vra vir werklike toegang data.
DringendeBesoek ons mails inligting.