BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 3 FirstEerste 123
Resultate 21 aan 24 van 24

Thread: wit bladsy by die vertaling van RSS Feeds

Michał Podbielski (vBET Personeel)

Quote Originally Posted by Snake View Post
    Ok, maar nog steeds 500-fout, Google bot sal nie soos die 500-fout header!

Ook die skakels in hierdie formaat.

***. Computer-juice.com/forums/bg/showthread.php t = 28.848? & Goto = newpost

Moet dit nie wees seo'd URL's nie?
    Ongeveer 500 header - op hierdie oomblik het ek het geen idee waarom validator eise oor die 500-fout - dieselfde adres in die browser gee toepaslike inhoud. Ook blyk dit slegs op 'n paar vertalings op ander nie. Miskien is dit iets met die kas - ons sal dit na die kas verval en check beteken dit is 'n bestaande saak of net Cached geskiedenis.

About Skakels - ja diegene moet seo'd word URL's. Let asseblief sê wat is jou waarde vir "Forum directory" instelling.

Senior Member

Moet kas kwessie alle nuwe vertaal RSS Feeds is nou 100% OK, dankie.

Senior Member

Ok so probleem is vertaal voed voordat hierdie oplossing steeds foute en verkeerd nie seo URL's.

Hoe verwyder ek 'ou feeds kas sodat nuwe voed met bug fixes kan werk.

Dankie.

Michał Podbielski (vBET Personeel)

Dit behoort outomaties gedoen word - RSS kas tyd word gemeet in minute, nie in die dae ... Ek weet nie dit doen / waar vBulletin kan RSS kas met die hand te duidelik. Yoou kan probeer om dit in te stel na die lae waarde (soos 1 minuut) wanneer jy toetse maak, en daarna gaan terug na die vorige een.

Soos ek dit geskryf het moet nie in die cache vir so lank. Maak asseblief seker dat jy op soek is op werklike kanaal uitloop nie Cached aan jou kant (soos in die kas leser). Gee my URL vir RSS wat nog nie korrek nie - ek sal dit check op my kant. As dit nodig sal wees, sal ons soek vir fout, maar eers laat check doen dit werklik bestaan.

Ook stuur vir ons jou 2 eerste reëls vir vBET en maak seker dat jy jou forum gids stel om / Forums in vBET opset.

Page 3 van 3 FirstEerste 123

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •