BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 24

Thread: wit bladsy by die vertaling van RSS Feeds

Michał Podbielski (vBET Personeel)

Dit is jou besluit en ons sal dit eer selfs dit maak dinge meer ingewikkeld Onthou asseblief dat jy altyd net n afskrif maak van die forum, en gee ons toegang te toets, byvoorbeeld, nie die werklike forum.

Please braak instruksies wat ons reeds het jy. Jy hoef nie op te stel ECHO na elke reël - hoe binêre soek werk. Smeer 'n bietjie in die begin, aan die einde, in die middel. Kyk wat getoon wat nie, het min tussen die laaste een en die een wat nie getoon, en so aan. Op hierdie manier sal jy bepaal waar kode breek. Nog wenke - gebruik URL vir RSS2 en ECHOs in funksies vir RSS2 (baie van die kode is nie gebruik word op alle nie). Soos ek al wat jy geskryf het - ons weet ons kode en weet hoe en waar om doeltreffend te kyk. Want jy kan makliker wees as jy net voorkomste van RSS2 vind in die kode. Begin van die begin af (kyk in die wenke voor) - dit kan iets wees wat voor die evaluering gaan RSS2 spesifieke kode.

Ook voor al wat Kontroleer asseblief Het jy enige ander plugins werk op die hoek external_complete en dit tydelik afskakel om seker te maak doen dit veroorsaak konflik.

Laat ons weet oor jou resultate.

Senior Member

Ek het nou dit werk, lyk Ek het 'n gestremde plugin per ongeluk.

Maar die vertaalde feeds valideer nie, baie van die foute.

Voer Validator Results: http://www.computer-juice.com/forums/zh-CN/external.php?type=RSS2

En joune hier is sleg;

Voer Validator Results: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/zh-CN/external.php?type=RSS2

Soos ek dit sien, dit is geldig en 'n paar wenke te verbeter.

Let asseblief daarop dat ons RSS is OK. 1 kwessie is oor die inhoud wat oor wat in die pos is nie aan ons kant. 2 is oor hoe vBulletin verwek RSS-kanale - net daarop dat die stand gebeur nie vertaal RSS kanaal, wanneer vBET doen niks.

In jou geval lyk dit asof daar werklik 'n probleem te wees. Dit lyk soos verkeerd header is stuur. Ek gaan nou die kode om te kyk vir uitreiking moet gee jou quick fix in 'n tyd

Senior Member

My voer het 'n probleem met die kodering, spesiale karakters en 500 server fout kode.

Jou voer gee nog 500 server fout, wat is sleg.

Hierdie voer nie valideer.

Server teruggekeer HTTP Error 500: Interne server fout

Dankie vir die vind van van hierdie fout Vir oplossing - quick fix sien hieronder - dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe.

Quick fix:
    1. Vind plugin die naam "Translate RSS" en gaan om dit te wysig.
    2. Vind daar:
    PHP Code:
    vbet_external_complete(&$output); 
    3. Vervang deur:
    PHP Code:
    vbet_external_complete(&$output, &$headers); 
    4. Stoor veranderinge
    5. Verander lêer bevat / / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
    6. Vind daar:
    PHP Code:
    function vbet_external_complete(&$output) { 
    7. Vervang deur:
    PHP Code:
    function vbet_external_complete(&$output, &$headers) { 
    8. Laai verander Fie aan die bediener.

Let asseblief ons laat weet het dit los jou RSS-kwessies. Hierdie oplossing is getoets op ons toets forums en los die probleem van die kodering.

Jy is reg nou soek op die inhoud uit die kas (RSS kas hanteer word deur vBulletin).

Ek sien jou RSS / AR / en dit is goed. zh-CN sal fyn na die kas verval Check dit net op iets wat was nie Cached voor (soos Arabies translation) en laat ons weet wat die resultate.

Senior Member

Ook, 'n ander fout, ook in jou RSS, as jy kyk na die validering scroll down, al die skakels wat verwys na die Engelse bladsye, nie die bladsye van die nuwe taal, sodat RSS page is nie, selfs met' n skakel na regs drade!

Quote Originally Posted by Snake View Post
    Ook, 'n ander fout, ook in jou RSS, as jy kyk na die validering scroll down, al die skakels wat verwys na die Engelse bladsye, nie die bladsye van die nuwe taal, sodat RSS page is nie, selfs met' n skakel na regs drade!
    Soos ek op jou RSS kanaal vir Arabies sien dat alles is OK. Miskien het ek iets gemis. Stuur presiese RSS kanaal URL by jou forum, waar die probleem bestaan en presiese URL wat verkeerd is in die kanaal te gee.

Senior Member

Ok, maar nog steeds 500-fout, Google bot sal nie soos die 500-fout header!

Ook die skakels in hierdie formaat.

***. Computer-juice.com/forums/bg/showthread.php t = 28.848? & Goto = newpost

Moet dit nie wees seo'd URL's nie?

Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •