Ek kry 'n leë bladsy toe ek enige van die vertaal RSS Feeds, enige idees hoekom?
thanks.
Ek kry 'n leë bladsy toe ek enige van die vertaal RSS Feeds, enige idees hoekom?
thanks.
Watter tipe van RSS is jy toets - stuur asseblief volledige adres. Is dit gebeur op oorspronklike RSS ook of net op een vertaal?
Just vertaal RSS normale RSS is goed, moet jy die URL van my forum, kan jy dit daar toets.
OK - ek sien dit op jou forum. Ongelukkig het ons nie in staat is om dit op ons forums om voort te plant.
Dit sou die beste wees as ons toegang kry tot jou forum en kyk dit - dit kan ook byvoorbeeld / afskrif van die toets - dit net op dieselfde wyse op te tree. Sonder Reproduksie van die probleem wat ons nie kan werk nie op dit. Kan jy asseblief PM toegang tot my besonderhede na jou Admin CP en FTP? Soos ek geskryf het dit kan 'n paar toets byvoorbeeld - ek het net moet gedrag nie die inhoud nie. Of ten minste het jy 'n fout Wikiquote oor RSS? ...
Soos jy hier kan monitor en op hierdie forum RSS werk goed. Op ons toets forums ook. Op die oomblik is jy die enigste een wat die probleem het en jou forum is die enigste plek waar ons dit kan kontroleer.
Ek is die enigste admin op my forum, gee my asseblief die instruksies vir die oplos.
Ek is bang dat dit is te ingewikkeld en vereis interaksie nie - ons moet die oorsaak van die probleem te vind. Ek sou in staat wees om te gee jy vinnig instruksies los as ek geweet het wat daar gebeur en in staat wees om dit aan my kant om voort te plant. Sonder om te weet waar die fout is ons het eenvoudig geen idee oor hoe, wat en doen dit reg te stel (dit kan veroorsaak word deur konflik deur 'n ander mod, verkeerde opset ...). Sonder die moontlikheid om dit te reproduseer ons nie weet ons veranderinge die probleem opgelos. En jy is die enigste een wat die probleem het. Dit is waarom dit die beste sou wees as ons het toegang - selfs na jou toets forum. Soos ek reeds geskryf het ek het nie nodig om die inhoud van jou forum Ek moet net se gedrag. Ek verstaan dat jy nie wil hê dat toegang tot jou regte forum te deel. Het jy toets geval waar dieselfde ding gebeur?
Op die oomblik is vir die eenvoudigste instruksies lêer oopmaak asseblief / Includes / vbenterprisetranslator_functions_external.php en te bepaal waar die kode stop evaluering deur ' echo 'TOETS 1 "; (En die verandering van die nommer vir elke ECHO) tussen die kode-lyne. As jy weet wat is 'n binêre soek dan gebruik maak van hierdie algoritme. Evaluering begin in funksie vbet_translateExternal.
As jy dink dat jy in staat is om te bepaal waar die probleem is dan kan ons dit op hierdie manier, maar dit sal baie meer tyd neem - veral aan jou kant, wat is nie nodig nie, want jy het ons steun. Natuurlik verstaan ons dat jy nie wil hê dat ons volle steun nie, so kom ons probeer doen dit op jou manier.
Aan die ander kwessie hier Rekenaar Juice - Site Spy
Lyk die script is nie om die CSS-lêer behoorlik en in die verkeerde plek vir die beelde is op soek na ...
- Ek sal probeer om wat jy sê vir die ander kwessie.
Nee - Ek het nog nooit so iets geskryf het. Ek het geen idee waarom jy selfs dink oor wat ...
Diegene waar wenke vir jou, omdat dié waar die maklikste om te beskryf. 1ste - jy mis die punt oor binêre soek. 2de - ons het maniere om dit te doen sonder enige uitset veranderende en ons in staat is om om dit vinnig te doen, want ons weet ons kode en het baie ervaring in die vind van foute of konflikte met ander plugins.
In elk geval - jou vraag nie gee jou 'n stap nader aan die oplossing. Ons bied ons volle steun. Jy kan aanvaar wat jy daarvoor betaal, of jy kan dit weier. Ons sal eer jou besluit en probeer om jou te help, selfs as jy weier om ons ondersteuning. Nog asseblief fokus op uitreiking - wat jy wil probeer om dit te doen jouself, dan kan jy braak ons wenke. Jy wil hê ons moet op 'n veilige jou tyd, laat ons. Let asseblief daarop dat al ons voornemens is om jou te help.
Reg, en die punt wat ek maak is ek instruksies kan volg, ja, gee my asseblief instruksies.
Ek wil nie aan jou toegang gee as jy nie 'n aanlyn reputasie, die enigste mense wat ek gee toegang tot my forums is vir my, vBulletin en vbseo, want ek kan hulle vertrou.
Jy is nuut vir my, ja, ek sou verkies om instruksies, nie ten volle ondersteun het.
Dankie.