BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 15

Thread: verskillende tale nog nie ondersteun

Senior Member

Default verskillende tale nog nie ondersteun

Jammer ...
    ek opgelaai in die verkeerde afdeling voordat

Ek is met VB 4.0.2
    en VBET 420

maar multi tale ondersteun nie in my forum.
    Laaste geredigeer deur badawidollah; 26-03-10 op 17:17.

Senior Member

Alle konfigurasies langs characterset is gemaak deur Admin CP-> Settings> Options-> - Wys alle verstellings --. Sommige stappe gemerk is as (Slegs vir UTF-8 charactersets) of so (vereis vir UTF-8 charactersets) - dit beteken dat jy hierdie stappe sal volgens joune forum characterset (hoe my forum characterset om seker te maak).

1. (Vereis) "Meta Description" - selfs as jy gebruik om 'n mod wat verander meta beskrywing vir drade is, stel asseblief' n waarde hier - anders RSS gebreek kan word.
    2. (Vereis) "Canonical URL afdwing" 'Streng' - anders dieselfde bladsy sal aanvaarbaar gedink veel URL's wat sleg is vir SEO.
    3. (Wat nodig is vir UTF-8 charactersets) Stel "aantal van karakters voor die omloop van tekste" te '0 '- anders vBuletinTM kan breek' n paar karakters wat meer as 1 byte (dws van Japannese).
    4. (Wat nodig is vir UTF-8 charactersets) duidelike "Blank Karakter Stripper" waarde - anders vBuletinTM kan breek 'n paar Japannese tekens (die tekens is deel van die Japannese tekens)

Ek sien slegs nommer 1 en 2
    Waar is die nommer 3 en 4 plek?

Senior Member

Waar is die personeel hier?

Senior Member

Dit klink soos iets is korrek ingestel op jou forum ... Is jy met behulp van vbSEO?

Michał Podbielski (vBET Personeel)

Quote Originally Posted by badawidollah View Post
    Alle konfigurasies langs characterset is gemaak deur Admin CP-> Settings> Options-> - Wys alle verstellings --. Sommige stappe gemerk is as (Slegs vir UTF-8 charactersets) of so (vereis vir UTF-8 charactersets) - dit beteken dat jy hierdie stappe sal volgens joune forum characterset (hoe my forum characterset om seker te maak).

1. (Vereis) "Meta Description" - selfs as jy gebruik om 'n mod wat verander meta beskrywing vir drade is, stel asseblief' n waarde hier - anders RSS gebreek kan word.
    2. (Vereis) "Canonical URL afdwing" 'Streng' - anders dieselfde bladsy sal aanvaarbaar gedink veel URL's wat sleg is vir SEO.
    3. (Wat nodig is vir UTF-8 charactersets) Stel "aantal van karakters voor die omloop van tekste" te '0 '- anders vBuletinTM kan breek' n paar karakters wat meer as 1 byte (dws van Japannese).
    4. (Wat nodig is vir UTF-8 charactersets) duidelike "Blank Karakter Stripper" waarde - anders vBuletinTM kan breek 'n paar Japannese tekens (die tekens is deel van die Japannese tekens)

Ek sien slegs nommer 1 en 2
    Waar is die nommer 3 en 4 plek?
    Kies net alle opsies in vB - dan kan u interessante opsie vind deur ctrl+f en parameternaam te skryf As jy nog steeds 'n probleem het laat weet ons asseblief

Michał Podbielski (vBET Personeel)

Quote Originally Posted by badawidollah View Post
    Jammer ...
    ek opgelaai in die verkeerde afdeling voordat

Ek is met VB 4.0.2
    en VBET 420

maar multi tale ondersteun nie in my forum.
    Wat presies beteken nie werk nie? Het jy werk vertalings nou of kan nie maak vBET op alle werk? Wat gebeur wanneer jy na vertaalde bladsy?

Senior Member

dit kan vertaal na multi tale
    maar toe ek 'n boodskap in ander tale vertaal, dit kan nie

danksy

Senior Member

Stel characterset waarde in kleinletters <<<dit is nie gevind
    Ek is met behulp van vbseo

en een meer nie gevind
    waar om te sit httaccess?.
    EK gebruik vbseo en ek weet nie waar om te sit jou httaccess in vbseo.php.

Ek het nie die reëls daar

Senior Member

# (Wat nodig is vir UTF-8 charactersets) Stel "aantal van karakters voor die omloop van tekste" te '0 '- anders vBuletinTM kan breek' n paar karakters wat meer as 1 byte (dws van Japannese).
    # (Wat nodig is vir UTF-8 charactersets) duidelike "Blank Karakter Stripper" waarde - anders vBuletinTM kan breek 'n paar Japannese tekens (die tekens is deel van die Japannese tekens)
    # (Slegs vir UTF-8 charactersets) characterset waarde in kleinletters - vBETTM geval sensitief vir characterset. So as jy met UTF-8 maak dan seker dat jy het 'utf-8' (hoe my forum characterset om seker te maak)

EK gebruik VBulletin4.0.2
    Ek dink sy met UTF-8 charactersets

ISO-8859-1 <<<<<<<<< Ek het gevind

maar die Engelse
    my forum met behulp van Indonesië.

hoe?

en waar om te stel dat httaccess kode?
    i dont sien vbseo.php reëls daar

Senior Member

hallo
    niemand hier

admin te