Jammer ...
ek opgelaai in die verkeerde afdeling voordat
Ek is met VB 4.0.2
en VBET 420
maar multi tale ondersteun nie in my forum.
Jammer ...
ek opgelaai in die verkeerde afdeling voordat
Ek is met VB 4.0.2
en VBET 420
maar multi tale ondersteun nie in my forum.
Laaste geredigeer deur badawidollah; 26-03-10 op 17:17.
Alle konfigurasies langs characterset is gemaak deur Admin CP-> Settings> Options-> - Wys alle verstellings --. Sommige stappe gemerk is as (Slegs vir UTF-8 charactersets) of so (vereis vir UTF-8 charactersets) - dit beteken dat jy hierdie stappe sal volgens joune forum characterset (hoe my forum characterset om seker te maak).
1. (Vereis) "Meta Description" - selfs as jy gebruik om 'n mod wat verander meta beskrywing vir drade is, stel asseblief' n waarde hier - anders RSS gebreek kan word.
2. (Vereis) "Canonical URL afdwing" 'Streng' - anders dieselfde bladsy sal aanvaarbaar gedink veel URL's wat sleg is vir SEO.
3. (Wat nodig is vir UTF-8 charactersets) Stel "aantal van karakters voor die omloop van tekste" te '0 '- anders vBuletinTM kan breek' n paar karakters wat meer as 1 byte (dws van Japannese).
4. (Wat nodig is vir UTF-8 charactersets) duidelike "Blank Karakter Stripper" waarde - anders vBuletinTM kan breek 'n paar Japannese tekens (die tekens is deel van die Japannese tekens)
Ek sien slegs nommer 1 en 2
Waar is die nommer 3 en 4 plek?
Waar is die personeel hier?
Dit klink soos iets is korrek ingestel op jou forum ... Is jy met behulp van vbSEO?
dit kan vertaal na multi tale
maar toe ek 'n boodskap in ander tale vertaal, dit kan nie
danksy
Stel characterset waarde in kleinletters <<<dit is nie gevind
Ek is met behulp van vbseo
en een meer nie gevind
waar om te sit httaccess?.
EK gebruik vbseo en ek weet nie waar om te sit jou httaccess in vbseo.php.
Ek het nie die reëls daar
# (Wat nodig is vir UTF-8 charactersets) Stel "aantal van karakters voor die omloop van tekste" te '0 '- anders vBuletinTM kan breek' n paar karakters wat meer as 1 byte (dws van Japannese).
# (Wat nodig is vir UTF-8 charactersets) duidelike "Blank Karakter Stripper" waarde - anders vBuletinTM kan breek 'n paar Japannese tekens (die tekens is deel van die Japannese tekens)
# (Slegs vir UTF-8 charactersets) characterset waarde in kleinletters - vBETTM geval sensitief vir characterset. So as jy met UTF-8 maak dan seker dat jy het 'utf-8' (hoe my forum characterset om seker te maak)
EK gebruik VBulletin4.0.2
Ek dink sy met UTF-8 charactersets
ISO-8859-1 <<<<<<<<< Ek het gevind
maar die Engelse
my forum met behulp van Indonesië.
hoe?
en waar om te stel dat httaccess kode?
i dont sien vbseo.php reëls daar
hallo
niemand hier
admin te