BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 12

Thread: Enige manier om te sien hoeveel meer moet vertaal?

Senior Member

Default Enige manier om te sien hoeveel meer moet vertaal?

2 vrae as ek betaal baie groot bedrae geld elke maand vir google vertaler nou.

Doen vBET die hele bladsy vertaal? as ek spyskaarte en sodanig dat natuurlik nie nodig 35000 keer om te vertaal.

Kan Ek is so te verseker kas werk correclty en esimate hoeveel bladsye is reeds kas vs hoeveel exsist?

Danksy
    Chris

Ook selfs my tuisblad is nie ten volle vertaal in elke taal? Voordat ek spenf 50K vanjaar op vertalings Ek wil werklike seker sy werk soos dit moet wees.

Banned

Vertaling koste te verminder asseblief 'n blik hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-cheaper.html en hier is: http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html. Maak seker dat 'n kas is geskryf om 'n databasis en gaste kas lêer geskep word. Die belangrikste ding is om 'n databasis kas, gaste kas, gratis vertalers gebruik en dit nie doen nie duidelik databasis kas.
    Page kan nie heeltemal vertaal deur die uitputting van die grense vertalings.

Senior Member

Maar daar is geen manier om te kyk na hierdie dinge of sien wat oorbly om te vertaal?

Banned

No. As daar geen beskikbare vertalers vBET vertoon dan outomaties die oorspronklike teks. Jy kan 'n teks wat nie vertaal in die vertaalde bladsy met die hand te vertaal http://www.vbenterprisetranslator.co...nslations.html.

Senior Member

OMG .. Hoeveel dae kas vertalings sal bestaan in die kas voor sal outomaties verwyder word (deur geskeduleerde taak). Stel 0 om te skakel.

Dit is ingestel om 5, so is al my vertalings beiong verwyder nadat 5 dae ******

As dit so is al die kas opsies hieronder versper sowel as dit is ingestel op 0?

Laat weet my asseblief so gou moontlik as ek 'n klein fortuine belê in vertalings reeds dat ek dink is net wat weggegooi

Banned

Om te skakel skoonmaak databasis kas stel:
    • AdminCP-> vBET Cache> Database Cache> Cache tyd om te lewe (TTL) aan 0
    • AdminCP-> vBET Cache> Database Cache> Cache skoonmaak strategie aan Gestremdes

Inligting oor die gebruik van 'n databasis kas word hier beskryf: Gebruik databasis kas en hier is: Duidelik nie databasis kas.
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 10-10-15 op 10:27.

Senior Member

Letterlik duisende dollars verwyder .. Ek het nooit geluk om enige vrye vertalings gehad

Banned

vBET altyd op die eerste gebruik vry vertaler as dit gestel word, beskikbaar en ondersteun hierdie taal paar. Meer inligting: Gebruik baie masjien vertaling verskaffers (API's).

Senior Member

Ive probeer verskeie kere Apertium maar altyd 'n fout om later weer te probeer of probeer 'n ander naam?

Banned

Apertium bedieners ongelukkig is soms nie beskikbaar nie.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •