Nou het ek nie gekyk voordat ek die verandering nie, maar nadat dit blyk om te kyk as wat verwag is! Ek het nou op een of ander rede wanneer im in die forum en gaan na 'n buite bladsy die taal verander terug na Engels
Nou het ek nie gekyk voordat ek die verandering nie, maar nadat dit blyk om te kyk as wat verwag is! Ek het nou op een of ander rede wanneer im in die forum en gaan na 'n buite bladsy die taal verander terug na Engels
blyk dat die binnekant van die forums nie daar is 'n re-direct lus by die opening van 'n forum .. Ek kan bevestig nie gebeur voordat ek het die laaste update
As die teks is vertaal vertoon dan die vertaling. As die teks nie vertaal word en sal uitgeput perke dan wys die oorspronklike teks.
Asseblief in een draad hou een saak.
Verwijzingslus waarskynlik te danke aan 'n verkeerde setting vBET, htaccess en ondersteun nie DBSEO. In die instellings AdminCP-> vBET-> Main jy het ' vBulletin skakelsNie, maar reëls in htaccess jy vir vBSEO. Daarbenewens, het jy nie gebruik vBSEO maar DBSEO. DBSEO waarskynlik nie lei na ander skakels as vBET en daar is 'n lus.
Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 21-07-15 op 18:37.
is korrek werk toe ek geïnstalleer DBSEO .. laat my sak rond sommige
Probeer stel AdminCP-> vBET-> Hoof-> Link Tipe aan vBSEO skakels.
Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 23-07-15 op 09:01.
Dit lyk asof die kwessie het reggemaak! thanks
Ek sal 'n ander draad oopmaak oor 'n moontlike probleem asook
Ek is bly ek kon help jy.