Sodat Google begin te hef vir vertalings, en MS toekomstige fooi-struktuur is onbekend (hoe lank sal hulle bied 'n gratis diens?)
As ek jou produk koop, daar is geen versekering dat ek sal vertaal diens in die toekoms, sonder om 'n addisionele per-woord koste te betaal?
Dit wil sê, as in die toekoms, MS stop hulle gratis diens, en / of jy nie in staat is om om enige gratis APIs te vind, sal ek in staat wees om 'n terugbetaling te kry op jou sagteware?
Thank you.
-Andy.

Reply with quote
Ons risiko in hierdie besigheid is dat ons afhanklik is van eksterne vertaling verskaffers API. Ons gebruikers risiko is dat hulle afhanklik is van eksterne vertaling verskaffers terme van diens. Niemand sal dit verander. As jou diensverskaffer vra jy meer vir die server hosting jy sal eis terugbetaling van die tyd wat jy gebruik om die bediener? Kom ons wees realisties - jy dit wil hê en gebruik dit en het geen idee wat in die toekoms sal wees nie (soos altyd met alles) of jy bly in die bed hele dag, want jy weet nie wat sal gebeur as jy opstaan. Ons is nie versekeringsmaatskappy en ons is finaal nie fortuinvertellers. Ons weet nie wat sal gebeur - ons plan is om vas te stel