BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 18

Thread: Uninstall & Results

Junior lid

Default Uninstall & Results

Na die deur vBET4 vir 'n paar maande, alles lyk goed, maar ek het besluit dat ek wil dit van my forum verwyder.

Redes:
    1. My dedicated server se databasis het baie groot geword, en elke funksie in die forum word baie stadig. Ek het my bediener se hardeskyf op te gradeer na SSD sodat alles weer normaal word. Ek glo dit is net 'n tydelike oplossing en alles sal weer stadig word wanneer die grootte van die databasis groei' n paar meer.
    2. Sal moet betaal wanneer Google begin hef geld om hul API v2 te gebruik.
    3. Dit is nooit regtig 'n goeie idee om' n outomatiese vertaling met caching om te maak dat dit lyk soos jou forum meer drade uit te voer. Ek het 'n soortgelyke plugin gebruik uit te voer in Wordpress en een dag het Google net verwyder al die indekse op outomaties vertaal bladsye.

Die bogenoemde redes mag nie reg wees nie, maar hulle is my redes en ek wil nie enige risiko's te neem.

Omdat vBET is 'n baie vooruit en gesofistikeerde plugin, ek is seker dat die verwydering nie maklik gaan wees sedert die installasie self was nie baie maklik nie.

Ek het 2 kommer nou:
    1. Uninstall (Kan jy betaal "verwyder diens bied.")
    2. 404-foute. Na verwydering, sal daar 'n groot deel van die 404-foute as gevolg van die verwydering van die vertaalde bladsye word. Is daar in elk geval 'n script te maak outomaties die soektog bots en gaste aanstuur terug na die oorspronklike draad met' n 301 permanent verskuif kode?

In vBSEO, daar is 'n opsie in Algemene Stellings> vBSEO Stellings. Miskien is wat kan help?
    "Lêer nie gevind nie" versoeke hantering?
    Kies hoe "Lêer nie gevind nie" versoeke hanteer sal word:
    - Redirect na die tuisblad
    - Stuur 404 HTTP-kode en wys 'n "Bladsy nie gevind se boodskap
    - Sluit in persoonlike fout bladsy. LET WEL: Die lêernaam moet die absolute pad sluit. (Byvoorbeeld: / home / gebruiker / public_html / error.php)

Junior lid

'N update.

Ek het die volgende gedoen:
    1. Gestremd is vBET
    2. Terug te keer. Htaccess
    3. Herstel functions_vbseo_createurl.php en functions_vbseo_url.php

Toe ek probeer vertaal drade te besoek, is dit wys Status: HTTP/1.1 301 permanent verskuif en lei my na die oorspronklike draad. Dit is goeie nuus!

Maar ek het net gestremdes vBET, maar dit verwyder nie.
    Wat gebeur as ek dit verwyder? Sal die 301 permanent verskuif aanstuur gegaan soos ek vermoed dit tans gedoen word deur vBET.

'N paar ander dinge om te kyk na, bykomende Gebruikersgroepe, ens ..

Afgetree;)

Na die verwydering van dinge soos bykomende gebruikersgroepe (geskep deur vBET) sal uit u databasis verwyder word, ook nou beskikbaar beta weergawe van PHP robot wat al jou BBCode verwyder - ook van links

Junior lid

Thank you.

Kan iemand bevestig dat die 301 permanent verskuif headers en lei gedoen word deur vBET?
    Indien dit gedoen word deur vBET, ek sal net dit afskakel (nie verwyder word nie), want as ek verwyder, sal dit 'n baie van die 404 nie gevind nie foute kan veroorsaak.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Geen jou 301 aansture is nie gemaak deur vBET - jy het vBET gestremd is, sodat dit niks. Jy vBET kan verwyder.
    Let asseblief daarop dat jou htaccess reëls kan stel aansture te hê - nou is dit waarskynlik gedoen deur vBSEO.

Vertel het jy nodig om hier vir meer hulp?

PS.
    vBET se doel is nie om jou forum te laat lyk asof dit meer bladsye het soos jy geskryf het nie – die idee is om veeltalige gemeenskappe te ondersteun, as elkeen in sy eie taal kan skryf en lees

Junior lid

Dit is interessant dat vBSEO weet waar die vertaalde draad na die oorspronklike draad te lei.
    Ek sal skeduleer ten volle te verwyder vBET môre. Laat asseblief hierdie draad oop vir die tyd.

Alhoewel ek met jou eens dat vBET in staat is om ons forum ondersteun veeltalige te maak, maar ongelukkig Google kan nie sien dit so.
    vBET tot dusver is die slimste, want dit vertaal beide URL en inhoud, en Google is nog nie bewus van dit.
    Baie van Wordpress plugins nie vertaal URL en hulle was almal gestraf.
    Byvoorbeeld, vbet.com / blog / toets, sou die Russiese vertaal SEO url vbet.com / blog / toets / ru of vbet.com / blog / ru / toets wat maklik uitgeken word as outomatiese vertaalde bladsy.

Bly op die goeie werk, maar ek het besluit om op te hou om dit te gebruik maar ek wil nog sê dit is 'n goeie mod.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

vBSEO erken draad deur ID wat ingesluit is in 'n URL, kontroleer dan URL is soos dit moet wees en indien nie aansture - dieselfde ding gebeur wanneer jy 'n tikfout in die URL.

Ons glo dat die internet sonder taal struikelblokke is die toekoms En dit is gesluit elke keer wanneer die vertaling enjins verbeter hul kwaliteit van die vertaling. Die verandering van vrye API's te betaal een stadiger sal dit neer, maar dit sal nie ophou nie. Solank as wat mense wil word oral gehoor. Solank as wat mense wil hê om te kommunikeer met almal. Dit is wat vir die internet bestaan

In die geval van enige probleme tydens verwyder asseblief hier net skryf - ons sal jou help.

Junior lid

So ver verwyder fyn. Die addisionele Gebruikersgroepe is suksesvol verwyder.
    Nou sien ek net titels met
    Ek het gevind dat 'n draad iewers dat daar 'n script of SQL opdrag om dit te verwyder. Gaan gee dit 'n probeer.
    Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 11-10-11 op 06:10.

Afgetree;)

Ek dink jy sien "[langtitle =" ens.
    Ja die script kan u hier vind: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10556

Junior lid

Ek stamp hierdie draad, want ek sien duisende van foute van Google Webmasters na 'n volledige uninstall insluitend die skoonmaak van caches uit die databasis.

Sien asseblief die aangehegte beeld.

Diegene vertaal URL's met die ID nie permanent te herlei na die oorspronklike draad.

Ek het probeer om vBET te installeer om te sien of hulle aanstuur behoorlik, maar was nie in staat om te installeer, omdat die forum geëindig as 'n leë bladsy. Ek het opgemerk dat dit onmiddellik gebeur nadat ek werk die vBSEO lêers. Die htaccess is beslis korrek omdat ek die ouer weergawe herstel wanneer vBET is nog steeds vertoon.

Ek het ook uitgevind dat die nuutste vBET 4.4.5 zip-nie upload-eens gids bevat.
    Miskien is dit die oorsaak van die probleem?
    Laaste geredigeer deur raymond; 14-12-11 op 04:22.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •