Na die deur vBET4 vir 'n paar maande, alles lyk goed, maar ek het besluit dat ek wil dit van my forum verwyder.
Redes:
1. My dedicated server se databasis het baie groot geword, en elke funksie in die forum word baie stadig. Ek het my bediener se hardeskyf op te gradeer na SSD sodat alles weer normaal word. Ek glo dit is net 'n tydelike oplossing en alles sal weer stadig word wanneer die grootte van die databasis groei' n paar meer.
2. Sal moet betaal wanneer Google begin hef geld om hul API v2 te gebruik.
3. Dit is nooit regtig 'n goeie idee om' n outomatiese vertaling met caching om te maak dat dit lyk soos jou forum meer drade uit te voer. Ek het 'n soortgelyke plugin gebruik uit te voer in Wordpress en een dag het Google net verwyder al die indekse op outomaties vertaal bladsye.
Die bogenoemde redes mag nie reg wees nie, maar hulle is my redes en ek wil nie enige risiko's te neem.
Omdat vBET is 'n baie vooruit en gesofistikeerde plugin, ek is seker dat die verwydering nie maklik gaan wees sedert die installasie self was nie baie maklik nie.
Ek het 2 kommer nou:
1. Uninstall (Kan jy betaal "verwyder diens bied.")
2. 404-foute. Na verwydering, sal daar 'n groot deel van die 404-foute as gevolg van die verwydering van die vertaalde bladsye word. Is daar in elk geval 'n script te maak outomaties die soektog bots en gaste aanstuur terug na die oorspronklike draad met' n 301 permanent verskuif kode?
In vBSEO, daar is 'n opsie in Algemene Stellings> vBSEO Stellings. Miskien is wat kan help?
"Lêer nie gevind nie" versoeke hantering?
Kies hoe "Lêer nie gevind nie" versoeke hanteer sal word:
- Redirect na die tuisblad
- Stuur 404 HTTP-kode en wys 'n "Bladsy nie gevind se boodskap
- Sluit in persoonlike fout bladsy. LET WEL: Die lêernaam moet die absolute pad sluit. (Byvoorbeeld: / home / gebruiker / public_html / error.php)

Reply with quote