BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 18 van 18

Thread: Forum links = ontbreek

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by moman View Post
    Ok-dankie! Ek sal probeer, maar ek het nog 'n vraag.

Is dit moontlik om net afskakel vertaling vir dié gebiede en het die skakel behoorlik punt na die URL? Ek het 'n vermoede dat die artikel in die vraag nie sal vertaal, aangesien dit nie' n vBulletin plugin (dit slegs navrae die DB afsonderlik).
    Dit hoef nie vB plugin - dit is net bladsy gegenereer deur VB. Kyk op ons hoofblad, aflaai of Koop Nou afdelings - dit is nie deur enige plugin gemaak, maar is gegenereer deur VB. So het sjabloon sluit global.php en so aan. So sulke bladsye kan maklik vertaal word, die manier wat ek jy beskryf.

Ek sal probeer om dit met die htaccess lêer, maar vyf dollar sê dit sal nie werk nie. Die artikel in die vraag nie noodwendig nie nodig vertaling op alle, want dit is baie tegniese, so ek wil net te kry om die fout in vBET wat vertaal eksterne skakels wat nie deel is van vB noodwendig.
    Ek kyk na jou werf. Dit werk goed - gaan net na jou forum, sit 'n paar vertaling, en sien dat die dop is nie bygevoeg lensreviews ...

Ek het aansoek gedoen die htaccess reëls soos uiteengesit in die README.

Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true

RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Terwyl Bladsy nie gevind nie - PentaxForums.com het 'n 404 nie terugkeer, is die bladsy nie vertaal (natuurlik, want daar is geen vBET init daar), en verder al die skakels van die bladsy teruggekeer die 404 as vBSEO CRR se opgehou werk.

Daarom, laat ons net die eenvoudiger oplossing en red ons 'n hoofpyn:

Hoe om te verhoed dat forum links van die vertaling?

Op die oomblik Oorsig van Pentax lens en-spesifikasie Databasis - Hoof Indeks ('N skakel) is herskryf http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/ (404).

Ek wil die skakel na onveranderd bly.
    Ek duidelik geskryf dat die site het gegenereer word deur vBulletin staat te wees om dit te vertaal.

Ook - ek kan nie sien wat jy skryf oor nie. Ek was daar en skakel na lensreviews nie verander nie. Gee asseblief vir my presies skakel na die bladsy waar ek kan sien hierdie gebreekte skakel.

Senior Member

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Gee asseblief vir my presies skakel na die bladsy waar ek kan sien hierdie gebreekte skakel.
    Gaan na PentaxForums.com - Pentax Photography Forum en klik op Obiektyw Pentax Specyfikacja ek weryfikacja danych (Dit is in die 4de kategorie). Jy kry 'n 404.

Egter dieselfde skakel is in die navbar (eerste inskrywing onder die knoppie "Resensies") en jy kry nie 'n 404.

Dankie vir jou hulp. Ek dink nog steeds ons is nie so ver as wat presies die probleem is op dieselfde bladsy, so voel vry om my te laat weet as jy verdere verduideliking nodig. Nog een keer, die probleem is egter dat

mysite.com / lensreviews / is herskryf mysite.com / forums / PL / lensreviews wanneer dit gaan deur middel van 'n forum skakel.

Ek sit ruimtes sodat die URL nie verwerk.

Senior Member

Ek veronderstel 'n quick fix aan hierdie sou wees vBSEO se "Vervang" Forum Links "met' n direkte skakels na teiken URL's" te gebruik. Sou egter soos ek gebruik getref dop vir my eksterne skakels om dit te doen, verbreek daardie stelsel.

Dus, in ooreenstemming met my post hierbo, laat ons die korrekte oplossing te vind.

Gaan na PentaxForums.com - Pentax Photography Forum en klik op Obiektyw Pentax Specyfikacja ek weryfikacja danych (Dit is in die 4de kategorie). Jy kry 'n 404.

Egter dieselfde skakel is in die navbar (eerste inskrywing onder die knoppie "Resensies") en jy kry nie 'n 404.

Dankie vir jou hulp. Ek dink nog steeds ons is nie so ver as wat presies die probleem is op dieselfde bladsy, so voel vry om my te laat weet as jy verdere verduideliking nodig. Nog een keer, die probleem is egter dat

mysite.com / lensreviews / is herskryf mysite.com / forums / PL / lensreviews wanneer dit gaan deur middel van 'n forum skakel.

Ek sit ruimtes sodat die URL nie verwerk.
    Nou sien ek dit. Daardie 2 skakels wat jy skryf oor, is nie dieselfde nie. Een is presies - 2 het doorverwijzing en die probleem is hier.

Dit met doorverwijzing gaan deur:
    Code:
    Original:
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/forumdisplay.php?f=35
    Then some redirection (not vBET - probably vBSEO or .htaccess):
    http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-lens-review-specification-database/
    And next one is by vBET (added language):
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/pentax-lens-review-specification-database/
    Then we have next redirection (not vBET - probably vBSEO or .htaccess):
    http://www.pentaxforums.com/lensreviews/index.php
    And one more time vBET is adding language:
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/
    So hier vBET voeg taal, want jy begin as skakel na die forum, en jy het vertaling die dop. Dan moet jy 2 doorverwijzing en elke keer vBET is die toevoeging van vertaling die dop.

Kitsoplossing vir jou hieronder (nie getoets - so afskrif van die dossier en ons laat weet werk dit). Ook moet jy jou forum om te gaan waar jy wil in die eerste omschakeling as dit moontlik is om weer instel.

Kitsoplossing nie. Open lêer vbenterprisetranslator_seo.php, vind lyn:
    Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php')) {
    en dit vervang deur:
    Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'lensreviews/index.php')) {
    Ons sal ook soek na 'n beter oplossing ingesluit in vBET. Op die oomblik vBET is net die nagaan van oorspronklike URL - ons het nie gedink oor so 'n situasie soos joune. Ek heropen hierdie probleem. Sal gesluit word wanneer amptelike oplossing by vBET ingesluit sal word
    Laaste geredigeer deur vBET; 25-12-09 op 18:02.

Senior Member

Dankie! Ek verander die kode n bietjie, maar dit het werk. Aanvanklik het ek het 'Pentax-lens-Review-spesifikasie-databasis vir die strpos te sit, maar ek verder verander dit na "-review", net soos Ek ook PentaxForums.com Derde Party Pentax Lens Review Databasis - Hoof Indeks wat in dwaling was wat getrek het.

PHP Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'-review-')) { 
    So, nou beide / lensreviews / en / userreviews / behoorlik getrek het.

Dankie weer!

Dankie! Ek verander die kode n bietjie, maar dit het werk. Aanvanklik het ek het 'Pentax-lens-Review-spesifikasie-databasis vir die strpos te sit, maar ek verder verander dit na "-review", net soos Ek ook PentaxForums.com Derde Party Pentax Lens Review Databasis - Hoof Indeks wat in dwaling was wat getrek het.

PHP Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'-review-')) { 
    So, nou beide / lensreviews / en / userreviews / behoorlik getrek het.

Dankie weer!
    3.3.0 ekstra parameter "Ignoreer URL's '- dit sal gekies URL's hou die dop van die vertaling. Maak seker of dit

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •