BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 14

Thread: CMS artikels nie die vertaling

Default CMS artikels nie die vertaling

Die forums en blogs blyk te wees, en goed werk maar die CMS-artikels is nie die vertaling wanneer jy een in 'n vreemde taal. Die toevoeging van die [lang =] [/ lang] tags handmatig nie 'n verskil maak.

Ek het ook opgemerk dat dit nie moontlik is om kommentaar te lewer en CMS artikels. Nog 'n probleem is sommige teks blyk te verdwyn wanneer jy in ander tale. Voorbeeld:
    Code:
    http://saabworld.net/pl/content/saab-usa-president-i-coo-timothy-colbeck-mówienie-w-motor-press-guild-sierpnia-śniadanie-627/
    Laaste geredigeer deur vBET; 22-01-14 op 10:50. Rede: BBCode regstelling

Senior Member

Quote Originally Posted by Wulf View Post
    Ek het ook opgemerk dat dit nie moontlik is om kommentaar te lewer en CMS artikels.
    Hey Wulf, doen jy dalk nog steeds kan Dragonbyte-Tech se Post Sjabloon mod? Ek het dieselfde probleem met geen kommentaar wat moontlik was. Na die aanskakel van daardie mod dit weer gewerk.

Stier, dankie vir die voorstel, maar ek het nie dat geïnstalleer.

Ek kry dit in die Firefox fout troos wanneer ek probeer om 'n kommentaar by te voeg:

document.getElementById ("vbet_addbbcodes"), is van nul

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ek het net een van jou CMS artikels nagegaan, na vertaalde bladsy en dit is goed vertaal.

Let asseblief daarop dat [lang] word nie ondersteun nie vir CMS artikels, want dit het geen sin - CMS artikels is nie iets wat elke mens kan skryf (soos poste, blogs), - daardie artikels is geskryf deur 'n baie klein groepie mense wat behoort te weet jou taal van die forum. Wil jy regtig jou CMS-artikels word geskryf in ander tale? En ek bedoel geskryf - ek weet jy wil slang vertaal, en jy het dit vertaal

Eintlik is dit is belangrik vir ons CMS om voorsiening te maak vir verskeie tale. Ons het reeds die CMS-afdelings artikels in verskillende tale geskryf is. Byvoorbeeld:

SaabWorld - Afrikaans
    SaabWorld - Français

Ons is 'n wêreld forum en wil graag die plaaslike artikels uit verskillende lande in hul eie taal te hou. Belangrik vir die blogs, maar ook vir CMS artikels.

Byvoorbeeld, die Duitse artikel op die tuisblad gaan as 'n CMS-artikel, maar die oorspronklike Duitse teks moet bly.
    Code:
    http://saabworld.net/blogs/frank-wulfers/runway-terminal-337/
    Laaste geredigeer deur vBET; 22-01-14 op 10:51. Rede: BBCode regstelling

OK so - ek verstaan jou behoeftes. Op die oomblik is dit nie ondersteun nie. Ons sal werk [lang] ook ondersteuning vir CMS artikels. Ek veronderstel daar was 'n kwessie voor en ons het dit as nie nodig nie, maar ek sal kyk dit weer en sien wat daar gebeur

PS.
    Nuwe draad oop vir jou laaste skakel kwessie. Ek sien dat die oorspronklike toets is nie ingesluit daar. Asseblief ook beskryf daar is dit globale kwessie of net vir die blogs, of net vir hierdie spesifieke blog inskrywing.
    Laaste geredigeer deur vBET; 09-08-11 op 18:46.

Dit sou fantasties wees om hierdie moontlikheid te hê vir die CMS-artikels. Dankie vir die soek na dit.

Enige gedagtes oor die kommentaar probleem vir CMS artikels?

Quote Originally Posted by Wulf View Post
    Ek het ook opgemerk dat dit nie moontlik is om kommentaar te lewer en CMS artikels. Nog 'n probleem is sommige teks blyk te verdwyn wanneer jy in ander tale. Voorbeeld: SaabWorld (Polska) - Saab VSA Prezes ek dyrektor Timothy Colbeck mówić na middagete sierpnia silnika Prasa Gildii
    Hou asseblief een probleem per een draad. Anders is ons verlore sal gaan in gesprek. Open 'n nuwe draad per elke uitgawe. Ook beskryf asseblief hoe beter is die probleem - wat presies is missing ...
    Hierdie draad is oor die ondersteuning van [lang] in artikels. Jammer vir die ongerief - aan die einde sal dit help om ons almal

Jammer, het ek gedink dié kwessie is verwant. Ek het net weer getoets en nou kommentaar is werk goed! Pretty vreemd dit net vaste self, so ek sal blameer dit op my gebruiker fout .. Ignoreer asseblief

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •