BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 15 van 15

Thread: Na die installasie Ek het leë bladsy

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Leesmij het fout wat ons sal regstel (môre moet reggemaak word op die bediener). Ek het vir jou nodige instruksies: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post5163

Stap 2 sê op SEO skakels en gemaak om te draai. Htaccess veranderinge. Jy het dit nie gedoen stap 2, omdat jy nie ons reëls in jou. Htaccess

Jy vra vir hulp en ons het jou presiese instruksies wat om te doen. Instruksies wat is geïgnoreer en is gemaak om meer tyd aan iets anders wat ons julle gegee het as antwoord op jou probleem. Doen asseblief wat ons vra. As jy verkeerd proses sal honderd keer doen, sal julle misluk honderd keer. Ja - ons het 'n fout in readme. En ons het vir jou gekorrigeer proses. Gebruik dit

Slegs nodige veranderinge in readme is hierdie teks, wat nie waar is nie meer te verwyder:
    LET WEL: as jy gebruik vBSEO gaan eers te vBSEO Integrasie artikel.
    Anders na vBET lêers te laai, sal jy nie in staat wees om te gebruik forum (selfs Admin CP) totdat jy vBSEO Integraiton.
    Ek kan nie nou hierdie verandering, want die netwerk is ek is hawens geblokkeer het en ek het geen toegang tot ons FTP-bediener is nou. Net asseblief braak instruksies van bepaalde boodskap of voorgee dat die aangehaalde teks bestaan nie in ons readme
    Laaste geredigeer deur vBET; 03-10-10 op 18:07.

Dit is nou duidelik. Ek vertrou jou lees my lêer, sodat ek dit gevolg het. Ek sal dit môre weer te installeer volgens jou hieronder vertoon.

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Persoonlike sjabloon behoort nie 'n probleem. Ook weer te installeer vBSEO onnodig was. Indien so iets gebeur tydens die volgende vBET installeer jy net ignoreer verander vBSEO lêers met hul oorspronklike inhoud (van vBSEO pakket).

Ek kan nie sê wat presies verkeerd geloop het. Dit kan verkeerd vBSEO integrasie of iets anders wees.

Maak asseblief installasie weer. Hierdie keer kyk hoe die forum optree na elke stap (sodat ons sal weet wat is die kwessie vBET of vBSEO integrasie). As dit nie op 'n stap gaan nie na die volgende een. Dus:
    1. Made vBET installasie en die nodige verstellings (nie SEO skakels ander opsies nie, nie verander nie - net die nodige goed). Check nie die forum werk. Check nie vertaling werk. As jou forum is nie werk nie - vBET afskakel en laat ons weet. As Admin CP nie werk te - disable hake wêreldwyd, dan afskakel vBET en hake in staat stel om wêreldwyd. Ons ook laat weet.
    2. Stel SEO skakels opsie en voeg vBET htaccess reëls. Check nie die forum en vertalings werk.
    3. Het vBSEO integrasie. Check nie die forum en vertalings werk.
    4. VBET opsies as jy wil (miskien het jy het 'n probleem met' n paar spesifieke opset). Check nie die forum en vertalings werk.

Soos ek geskryf het, kan ek op hierdie oomblik nie sê wat verkeerd geloop het nie. Maar as u ons instruksies braak en sê wanneer dit breek, sal ons meer kan help. Ook - as dit 'n verkeerde integrasie was (SEO-skakels of vBSEO - dus stappe 2 of 3) en nou reg gedoen word, dan is die probleem opgelos. Ons benodig meer van jou terugvoer hier

Ook asseblief kyk na hierdie: http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8
    Laaste geredigeer deur beaconsfield; 03-10-10 op 18:08.

Maak net vBSEO-lêerveranderings ongedaan

Ek het dit gedoen. Thank you.

Wonderlik en geniet vBET!

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste