Persoonlike sjabloon behoort nie 'n probleem. Ook weer te installeer vBSEO onnodig was. Indien so iets gebeur tydens die volgende vBET installeer jy net ignoreer verander vBSEO lêers met hul oorspronklike inhoud (van vBSEO pakket).
Ek kan nie sê wat presies verkeerd geloop het. Dit kan verkeerd vBSEO integrasie of iets anders wees.
Maak asseblief installasie weer. Hierdie keer kyk hoe die forum optree na elke stap (sodat ons sal weet wat is die kwessie vBET of vBSEO integrasie). As dit nie op 'n stap gaan nie na die volgende een. Dus:
1. Made vBET installasie en die nodige verstellings (nie SEO skakels ander opsies nie, nie verander nie - net die nodige goed). Check nie die forum werk. Check nie vertaling werk. As jou forum is nie werk nie - vBET afskakel en laat ons weet. As Admin CP nie werk te - disable hake wêreldwyd, dan afskakel vBET en hake in staat stel om wêreldwyd. Ons ook laat weet.
2. Stel SEO skakels opsie en voeg vBET htaccess reëls. Check nie die forum en vertalings werk.
3. Het vBSEO integrasie. Check nie die forum en vertalings werk.
4. VBET opsies as jy wil (miskien het jy het 'n probleem met' n paar spesifieke opset). Check nie die forum en vertalings werk.
Soos ek geskryf het, kan ek op hierdie oomblik nie sê wat verkeerd geloop het nie. Maar as u ons instruksies braak en sê wanneer dit breek, sal ons meer kan help. Ook - as dit 'n verkeerde integrasie was (SEO-skakels of vBSEO - dus stappe 2 of 3) en nou reg gedoen word, dan is die probleem opgelos. Ons benodig meer van jou terugvoer hier
Ook asseblief kyk na hierdie:
http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8