BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 9 van 9

Thread: Ohhh no. VB 4.0.5 installeer weg sleg

Default Ohhh no. VB 4.0.5 installeer weg sleg

Hi, ek geïnstalleer vBET en gevolg aanwysings as die beste wat ek kon. Sommige is moeilik om te verstaan. Ek geredigeer functions_vbseo_createurl.php en functions_vbseo_url.php
    Ek vBSEO gebruik en ek geredigeer my htaccess lêer met Hierdie bladsy die beste wat ek kon met aanwysings. En nou is my site is 'n leë wit bladsy. Ek kyk in jou FAQ gebied vir 2 uur vanaand. My webwerf is in 'n gids van die hoof webwerf.
    Byvoorbeeld: mainsite / forum
    So ek plaas die URL van my forum, maar my site is 'n leë wit bladsy. Enige hulp sal waardeer word. My hele werf is af ...

Dankie
    Ek het die volledige weergawe

Michał Podbielski (vBET Personeel)

As jy het 'n leë bladsy, jy moet nagaan het jy' n gepaste libriaries geïnstalleer. Jy moet geïnstalleer het krul en iconv.
    Kyk hier vir meer inligting:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1536

Asseblief vir die maintime nou net ingestel vBulledin dissabled en kommentaar vBET htaccess reëls is, so sal jou forum werk. Stuur vir ons jou werklike volle inhoud van htaccess lêer - ons gaan jou reëls. Waarskynlik nog steeds - jy moet net nie toepaslike libriaries.

Daar is ook 'n meer moontlik is rede - as jou bladsy is laai en laai en laai - dan moet jy gaan doen wat jy het verband met Google. Soms bedieners sluit uitgaande versoeke - neem asseblief kennis dat vBET vereis om toegelaat te word uitgaande versoeke aan Google - Google maak vertalings. Jy kan dit met behulp van hierdie wenke: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729

Hi, dankie vir die tips!! Ek het Google tjek en die resultate was>
    Begin vertaal toets
    Toetsuitslag: {"responseData": {"translatedText": "Powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Toets fout:

So, alles is goed daar nie. Ek kan gaan na admin cpanel bladsy

Krul en iconv geïnstalleer is! Ek is steeds verward

Ek het gevind dat ek vervang kode in functions_vbseo_url.php en ek moet bygevoeg kode voordat dit. So ek vasgestel dat. Maar die site nog steeds nie werk nie. Dit is leeg. Wat voorbeeld lêer is in doen gids oplaai nie? Ek sien nie 'n voorbeeld. Htaccess lêer.
    Laaste geredigeer deur El Caballo; 21-09-10 op 14:20.

Ek kan nou sien my sit en dit gestremdes. Ek weet daar is nie 24 / 7 Ondersteuning. Maar hierdie ouens nie net vir 'n uur' n dag te antwoord? Vir $ 90 voeg, instruksies is ok. Maar, harde harde moeilik om te verstaan

Hi. Ek het jou vorige boodskappe en jy beskryf die volgende stappe wat jy fallowed het - jou beskrywing het vir my gesê dat jy nog steeds aan die gang is. Jammer - ek het nie uit te vind dat jy vra vir hulp.

Eerste van alles - Het jy nou het afgeskakel vBET gedraai vBET htaccess lêers en verwyder vBET integrasie kode van vBSEO?.
    Indien ja en jou forum is nog neergestort dan is dit nie vBET skuld. Dit kan nie vBET skuld as vBET is nie werk nie.
    In sodanige geval, maak asseblief seker dat jy besig is weer op die oorspronklike vBSEO lêers (dws kopie die 2 weer uit vBSEO pakket verander).

Dit is dus eerste stap - jou forum weer beskikbaar.

Volgende een is - maak vBET termyn. Eerste - in staat stel, en vir toetse stel skakels na taal? tipe - dit vereis nie enige htaccess veranderinge. Skuif na die volgende stap slegs wanneer vertalings werk.

Volgende - verander na SEO skakels en wysig htaccess lêer. Voorbeeld van die reëls is opgeneem in vBET pakket, maar asseblief aandagtig te lees beskrywing onder die skakel in vBET opsies - jy moet reëls verander as jou forum gids in 'n URL gebruik. Skuif na die volgende stap slegs wanneer vertalings werk.

Integreer vBET met vBSEO volgens integrasie instruksies gegee in readme.html lêer.

Doen dit stap vir stap. Begin met die aanskakel van vBET heeltemal. Vertel watter stap maak jou probleem en wat hierdie probleem is.
    Laaste geredigeer deur vBET; 21-09-10 op 22:43.

Hallo, ek verwyder die hele ding en verwyder vBET integrasie kode van vBSEO word. Ek het PM'ed oor jy dit installeer het, het ek net nie die tyd om verskillende instellings te toets op hierdie. Hoef net 'n werkende vBET. Kan iemand stuur vir my of PM my wat ek nodig het om te gee aan julle, sodat jy kan installeer?

Danksy
    Jammer oor tyd verskil.

Reeds in die PM stuur. Omdat jy gekoop installasie en ons sal sorg oor jou installasie Ek is die sluiting van hierdie draad.

Dankie

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •