Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 9 de 9

Tema: Ohhh no. VB 4.0.5 instal lar va sortir malament

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    13

Default Ohhh no. VB 4.0.5 instal lar va sortir malament

Hola, he instal lat i seguit les instruccions VBET el millor que vaig poder. Alguns són difícils d'entendre. He editat functions_vbseo_createurl.php i functions_vbseo_url.php
    Utilitzo VBSEO i vaig editar el meu .htaccess el fitxer que utilitza Aquesta pàgina el millor que vaig poder amb les adreces. I ara el meu lloc és una pàgina en blanc. Em vaig mirar en l'àrea de preguntes freqüents durant 2 hores aquesta nit. El meu lloc està en una carpeta del lloc principal.
    exemple: mainsite / fòrum
    Així que introdueix la URL del meu fòrum, però el meu lloc és la pàgina en blanc. Qualsevol ajuda apreciada. El meu lloc en el seu conjunt s'ha reduït ...

Gràcies
    He comprat la versió completa

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si vostè té pàgina en blanc s'ha de comprovar el que ha libriaries apropiat instal. Vostè ha de tenir instal CURL i iconv.
    Vegi aquí els detalls:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1536

Si us plau, per mentre acaba d'establir vBulledin Minusvàlids i comentaris VBET. Regles htaccess, de manera que el fòrum funcioni. A més, si us plau envieu seu propi contingut complet de l'arxiu htaccess -. Anem a veure els teus normes. No obstant això el més probable - que simplement no tenen libriaries apropiat.

Hi ha també u més posible raó - si la vostra pàgina està carregant i carregar i carregar - llavors t'hauria de comprovar tens connexió amb Google. De vegades els servidors estan blocant outgoing sol·licituds - per favor nota que vBET requereix per ser permès outgoing sol·licituds a Google - Google fa traduccions. El pots comprovar utilitzant aquestes pistes: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    13

Hola, gràcies per consells! Vaig fer google xec i se'ls resultats>
    A partir prova de traducció
    Resultat de la prova: {"ResponseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Prova d'error:

Així que tot està bé. Puc anar a la pàgina d'administració Cpanel

CURL i iconv està instal lat! Encara estic confós

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    13

Em vaig adonar que substitueix el codi de functions_vbseo_url.php i jo de codi agregat abans. Així que em fixo que. No obstant això, el lloc segueix sense funcionar. Està en blanc. ¿Quin exemple arxiu està en no pujar la carpeta? No veig un exemple. Htaccess.
    Durar editat per El Caballo; 21-09-10 A 14:20.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    13

Ara puc veure el meu seure i l'ha inhabilitat. Sé que no hi ha suport 24 / 7. Però aquests nois simplement respongui d'una hora al dia? Per afegir $ 90, les instruccions estan bé. Però, dur dur dur d'entendre

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. Vaig veure els seus missatges anteriors i que es descriuen els següents passos que guaret - la seva descripció em va dir que encara s'està realitzant. Ho sentim - no em va semblar que vostè està demanant més ajuda.

En primer lloc - Té ara desactivat VBET, va comentar VBET htaccess i el codi eliminat VBET la integració de Matías.?
    Si és així i el fòrum està encara es va estavellar després no és culpa de VBET. No pot ser culpa de VBET VBET si no està funcionant.
    En aquest cas, assegureu-vos que està treballant en els arxius originals de Matías de nou (és a dir, còpia dels dos va tornar a canviar d'un paquet de Matías).

Així que aquest és el primer pas - que el teu fòrum disponible de nou.

Pròxim un és - marca vBET cursa. Primer - l'habilita, i per a les proves van posar nexes a el llenguatge? tipus - no requereix cap canvi. htaccess. Aneu al pas següent només quan les traduccions estan treballant.

Següent -. Canvi d'enllaços SEO i editar htaccess. Exemple de les regles s'inclouen en el paquet de VBET, però si us plau llegiu atentament la descripció sota l'enllaç en les opcions de VBET - ha de modificar les regles si el fòrum utilitza el directori a l'URL. Aneu al pas següent només quan les traduccions estan treballant.

Integrar VBET amb Matías acord amb les instruccions d'integració figura en l'arxiu readme.html.

Si us plau, pas a pas. Comenceu amb discapacitat VBET del tot. Diuen que pas fa problema i el que aquest problema es tracta.
    Durar editat per vBET; 21-09-10 A 22:43.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    13

Hola, he desinstal tot i treure el codi VBET la integració de Matías. Jo PM'ed sobre el d'instal lar, simplement no tenen el temps per provar diferents configuracions en això. Només necessito un VBET de treball. Pot algú enviar PM o m'ho he de donar a vostès perquè pugui instal lar?

Gràcies
    Perdó per la diferència horària.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Ja enviar PM. Com que va comprar el servei d'instal lació i nosaltres ens encarreguem de la instal lació Vaig a tancar aquest fil.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    13

Gràcies

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges