PDA

View Full Version: Hoe baie vinniger is die kas belasting keer in 3,0?

krisp
20-10-09, 01:16
Kom ons sê kas vrag tyd vir 2,0 indeks = 100. Hoe lank is die kas belasting tyd vir 3,0? - Soos die indeks = 80 of so?

vBET
20-10-09, 02:33
Ongelukkig het ek geen amptelike uitslae van die prestasie toetse, want ek is nou fokus op die maak van vBET 3,0 beskikbaar vir verkoop:)

Maar ek kan jou vertel 'n paar redes waarom dit is vinniger. Na baie sterk ondersoek dit voorkom dat vBET 2,0 winkels sommige data wat nie nodig is en skep indeks wat nie gebruik word nie. 3,0 kas veranderinge verwyder daardie onnodige dinge. Dit is waarom vBET is vinniger tydens die kas te vul, en spoel. Dit sal selfs vinniger (op alle gebiede - ook vir die kies van data) in 4,0, omdat ek al oplossing in gedagte het, net baie van die veranderinge wat benodig word en dit is hoekom dit 'n bietjie reg nou wag.

海派国际翻译
20-11-09, 14:40
O (∩ _ ∩) O ~ wat deur om te sien

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1