PDA

View Full Version: DBSEO werke

siparker
14-03-14, 16:53
net in geval iemand is wat belangstel.

Kry dbseo opstel en werk eerste

dan installeer vBET en gebruik die normale url instellings hoef te kies om iets te doen met vBSEO

My kwessies waar ek kry leë resultate en verskeie ander wierdness het tot 'n ouer installeer so maak seker dat jy dit heeltemal verwyder

dan maak seker jy het 'n werk vertaler dit was my volgende uitgawe. tydens die toets het ek die volle kwota gebruik van yandex in 'n dag ro soemthing sodat ek kon sien vreemde kwessies na daardie

VBET span kan jy asseblief 'n soort van 'n verslagdoening / inligting bladsy waar dit sê wat is vertaal en whats gaan ytranslated word (dws is in die tou, ens) as ek het 'n harde tyd uitzoeken waarom ek was net NL te hê en FR kas items net (selfs al is die Franse nie gewerk het nie)

basiclaly As jy 'n probleem terug te krap gaan en begin weer

Voeg vBET laaste en moenie mors met enigiets na.

vBET
15-03-14, 11:35
Neem asseblief kennis dat vBET kan te stel watter tale die kas moet word. As jy die kas net NL en FR, dan plaas jy het afgeskakel kas vir ander tale. Jy kan ook met die hand na vertaalde bladsy in ander taal en as dit vertaal (jy kan ook uit kwota in vertaling verskaffer) dan gaan het dit gaan om die kas. Ook in die geval van gas kas moet jy toepaslike regte vir die gids (besonderhede in gas kas beskrywing) stel.

Lion Group
04-11-14, 05:45
Hey ouens ek gepos word 'n ander draad hieroor. Ek is nie sien my draad so ek wonder of dit is 'n dooie produk?

Marcin Kalak
04-11-14, 14:20
Jou boodskap het verdwyn in matigheid. Dit is goedgekeur en vertoon dit. vBET werk en ontwikkel.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1