PDA

View Full Version: Opgelos overlly versigtig anti-spam instellings

BristarUK
18-01-13, 15:15
Ek het net spandeer ouderdomme tik my ondersteuning draad, maar dit in moderering verdwyn.

Dit is 'n baie frustrerende ding om te gebeur met 'n nuwe kliënt. Ek is op 'n tydskaal VBET te installeer teen die einde van vandag en ek is net hier sit en wag.

Marcin Kalak
19-01-13, 14:11
Dit is so 'n beperking. Ongelukkig vB opsies sluit slegs die aantal poste maar nie ons lisensie. Ons kan jou eie spam filter te skep, maar die huidige situasie is nie regtig 'n beperking, aangesien kliënte kan kontak en verskaf volledige inligting.
Dus vir die oomblik sal ons by die huidige oplossing.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations