PDA

View Full Version: Opgelos kan nie toegang tot hierdie webwerf deur Google.de



wowglider.de
10-04-12, 10:50
Hello, wanneer ek gaan na Google en soek vir vBET, klik op die eerste skakel, het ek altyd 'n standaard vBulletin boodskap soos hierdie: "Jy is nie toegelaat om hierdie inhoud te sien ..." Die skakel ... com / forum / en /

r.dziadusz
10-04-12, 22:44
Kan jy stuur my presiese url dat jy nie kan oopmaak nie?

wowglider.de
11-04-12, 21:30
...?

1.) Https://www.google.de/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=vbet
2.) Op 1. -> VBET - vBulletin Enterprise-Translator - vBulletin Unternehmen Transator (http://www.vbenterprisetranslator.com/de/)
3.)
"VBulletin wowglider.de, het jy nie toestemming om hierdie bladsy dit kan wees as gevolg van een van verskeie redes om toegang te verkry: .. Jou rekening mag nie oor voldoende regte om hierdie bladsy te bekom, probeer om iemand anders se pos, toegang tot administratiewe funksies of 'n ander wysig bevoorreg stelsel? As jy probeer post, kan die bestuurder van gestremdes het jou rekening, of dit kan nog nie te aktiveer. "

r.dziadusz
12-04-12, 17:17
Ek het geen probleem met toegang tot die werf in die manier wat jy gepos het. Sê asseblief vir my watter browser gebruik jy

wowglider.de
28-04-12, 15:01
Ek gebruik Chrome. Windows 7 64bit. Die probleem voortduur.

wowglider.de
02-05-12, 13:26
Belangstel waarskynlik nie, maak nie saak vir my klink.

r.dziadusz
07-05-12, 22:56
Jammer jy moet wag, het ons 'n vakansie in Pole gebreek. Dit is moeilik vir my becouse om te help Ek Canot reproduseer fout. Chceck versigtig jou internet konneksie / roete.

wowglider.de
06-06-12, 12:46
Hier is 'n video. Untitled.mp4 - YouTube (http://youtu.be/iYtWWD8GHog)

r.dziadusz
06-06-12, 22:14
Dit is 'n kwessie wat verband hou met jou ingeteken Probeer asseblief aanteken / uitteken "knoppie te kliek, of gaan na die hoof bladsy. As dit nie werk nie, kan jy probeer om coockies te verwyder uit jou Bowser wat verband hou met hierdie bladsy

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1