View Full Version: Opgelos Disabaling taal in. Htaccess
Simon Lloyd
25-05-11, 12:59
Hi, in my htaccess beide binne-in die forum gids en buite. Ek het die vbet herschrijfregels die begin van wat lyk soos dié
RewriteRule ^ / (AF |? Vk | ar | | bg | ca | zh-CN | HR | cs | DA | af | en | et | TL | fi | fr **********.. My taal van die forum is. inglsh so moet ek skrap "en" sodat dit lyk soos hierdie?
RewriteRule ^ / (AF |? Vk | ar | word | bg | ca | zh-CN | HR | cs | DA | af | en | TL | fi | fr **********. As Ek verwyder die "en" en ek sien my forum bladsy of 'n indeks bladsy buite die forum in' n ander taal sê / pt / / en / vlag sal werk om my terug te kry na die lees van die forum in die standaard taal?
Groete,
Simon
kamilkurczak
25-05-11, 14:42
Hallo,
Jou hooftaal kode moet bly. Htaccess, natuurlik engelse vlag sal werk sonder hierdie kode in. Htaccess.
Hoekom het jy wil hierdie kode te verwyder. Htaccess?
Simon Lloyd
25-05-11, 15:30
Ek wil nie noodwendig nie te verwyder, was ek die kontrolering van die hoeveelheid navrae wat ek het toe my forum laste (23!) En het opgemerk dat dit die gebruik van die taal tafels i. ....en / kort ********** en / medium .. ens wanneer dit regtig moet nie caching enige taal tafels vir my as my taal van die forum is Engels, is my leser stel aan Engels en my forum plaas taal is ingestel op Engels, so het ek gedink dat Miskien het ek iets verkeerd.
Ek probeer my server load en navrae te verminder.
Groete,
Simon
kamilkurczak
25-05-11, 15:52
jy kan kas stelsel afskakel vir 'n paar tale (byvoorbeeld Engels) deur gebruik te maak van hierdie opsie:
admincp-> vBET Cache-> Database Cache-> Gaste Cache besonderhede
Simon Lloyd
25-05-11, 15:58
Ok, thanks:), ek het hierdie te gepos deur Migal
Simon Lloyd
25-05-11, 16:07
Kamil, het ek gestremd is en in die databasis kas en gas kas gehardloop kas skoonmaker (wat ek nooit doen nie) en het al hierdie foute?
Reiniging Databasis Cache
Skoongemaak tafels vir: nl
Gedoen het. Skoon: 3 tafels in 1 sekondes (3 kas tafels per elke taal)
Skoonmaak Guest kas lêers
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-82-p-3_html0.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-82-p-6_html0.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-13_html0.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-14_html0.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-15_html0.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-16_html0.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-17_html0.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-18_html0.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-22_html0.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-23_html0.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-24_html0.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-27_html0.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-29_html0.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-31_html0.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
********************... Sluit / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Waarskuwing: Ontkoppel ([pad] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_showgroups_php9.html) [function.unlink]: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php on line 39
Skoongemaak lêers vir: nl
Gedoen het. 199 lêers in 2 sekondes verwyder:
Skoon gemaak 1 taal (s)
Skoonmaak klaar
Diegene wat nie is al die foute, kon ek nie, voeg dit hier om die karakter limiet sou dit nie toelaat nie en ek kon nie eens 'n eenvoudige teks lêer oplaai omdat jou attachment stelsel is nie werk nie.
kamilkurczak
25-05-11, 18:07
ok,
Gaan jou chmod in lêers binne vbet_guestcache gids
Maak asseblief seker chmod van vbet_guestcache / en / gids (moet 777)
In die tweede plek, kan u tjek (en hier plak) vbet_guestcache spoor op jou bediener. Maak asseblief seker dat binne vbet_guestcache / en / lêers nog bestaan of nie (en check chmod van lêers in - moet 777)
Simon Lloyd
25-05-11, 18:56
Alle lêers binne vbet_guestcache was chmod 755, maar is nou 777, die lêer is hier / public_html / forumz / vbet_guestcache en / public_html / forumz / vbet_guestcache / en is leeg, maar dit sou wees as ek presteer het 'n kas skoon soos hierbo nie.
Is hierdie nou korrek?
EDIT: Op die kontrolering van die ander vbet_guestcache lêer (be) Ek vind dat alles in die gids is chmod 644
kamilkurczak
25-05-11, 19:07
Jy moet gemaak chmod 777 aan al die kas-gidse en subgidse binne (gebruik 'CHMOD 777-R vbet_guestcache).
en toets dit weer.
Tweedens - ons het: Geen so 'n lêer of gids, so ek sal jou gids pad check
Simon Lloyd
25-05-11, 19:09
Alle vbet_guestcache en sub dopgehou word nou 777 ek sal jou pm toegang tot die details sodat jy kan check:)
kamilkurczak
25-05-11, 19:13
Dankie, ek sal so gou as moontlik die gids patha check:)
Simon Lloyd
25-05-11, 19:20
pm gestuur:)
kamilkurczak
26-05-11, 22:31
Ek kyk na jou configuration in admincp - alles na goeie,
Ek het jou bediener lêers - ook goed nagegaan.
Ek moet jou cachecleaner om seker te maak, maar ek het nie toestemming om skoner artikel kas
Simon Lloyd
30-05-11, 18:48
Jammer Kamil, ek het nou net gesien en permissies het (nie dat ek geweet het jy nie toestemming het) sal uitsorteer nou in AdminCp
Simon Lloyd
30-05-11, 18:49
Jy het al die permissies nou:)
kamilkurczak
30-05-11, 20:15
dankie, ek sal probeer om iets op jou bediener te vind
kamilkurczak
31-05-11, 21:03
Hey Simon.
Ek kyk na jou kas gids en lêers permissions en alles lyk ok.
Ek kyk na jou kas skoonmaker en ek kan nie hierdie probleem op jou admincp reproduseer.
Kan jy check dit weer en confrim dat hierdie kwessie nog bestaan of nie?
Dankie:)
Simon Lloyd
31-05-11, 21:10
Ek sal 'n kas skoon te voer in' n paar oomblikke en laat jy weet wat die resultaat
Simon Lloyd
31-05-11, 21:11
Kamil, geen verdere probleme bestaan, dankie:)
Reiniging Databasis Cache
Skoongemaak tafels vir: fr
Skoongemaak tafels vir: Me.
Skoongemaak tafels vir: th
Gedoen het. Skoon: 9 tafels in 0 sekondes (3 kas tafels per elke taal)
Skoonmaak Guest kas lêers
Skoongemaak lêers vir: fr
Skoongemaak lêers vir: Me.
Skoongemaak lêers vir: th
Gedoen het. Verwyder: 695 lêers in 6 sekondes
Skoon gemaak 3 taal (s)
Skoonmaak klaar
kamilkurczak
31-05-11, 21:13
Dankie vir die bevestiging:) probleem is opgelos:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):