PDA

View Full Version: Opgelos In standaard taal registrasie bladsy bewys kan word as lys veld of 'n stel van radio-knoppies met vlae (instel)

jorgejgm
21-11-09, 20:43
Hello, Die sjabloon Ek het registreer, die hoogs persoonlike en nie die outomatiese opsie werk. Sê asseblief vir my kan jy die html kode het vir my hand. Thank you. Ek het die weergawe VBET320

vBET
21-11-09, 20:55
Heel waarskynlik tydens aanpassing iemand jou sjabloon gebreek. Wys my asseblief hoe om jou registrasie sjabloon lyk. Dit is belangrik om daarop te let dat die sjabloon van registrasie moet die volgende insluit: $ customfields_profile. Indien nie - dit beteken sjabloon wat jy gebreek het - vergelyk dit met die oorspronklike weergawe en sluit in noodsaaklike deel. Dit is wat nodig is om deel van die oorspronklike sjabloon:

<if condition="$show['customfields_profile']">
<table class="tborder" cellpadding="$stylevar[cellpadding]" cellspacing="$stylevar[cellspacing]" border="0" width="100%" align="center">
<tr>
<td class="thead">$vbphrase[additional_required_information_profile]</td>
</tr>
<tr>
<td class="panelsurround" align="center">
<div class="panel">
<div style="width:$stylevar[formwidth]" align="$stylevar[left]">

$customfields_profile

<if condition="$show['birthday']">$birthdayfields</if>

</div>
</div>
</td>
</tr>
</table>
<br />
</if>

jorgejgm
21-11-09, 22:00
Vaste, dankie.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1