PDA

Visa fullständig version: vBET innebar att mina taggar har fallit ur indesku Google!



dong
17-05-11, 13:14
Jag har installerat på din mode NLP-er - automatisk tråden tagger och vBET den fria versionen. Eftersom jag installerade vBET märkt att föll ur Googles index mina tags med den grundläggande språk (polska). Från vad jag kan se det på ditt forum är indexerad bara 50 Taggar: Skriv sajt: adress ett forum på Google, eftersom jag inte kan jag klistra in en länk. Kanske beror detta på att det finns fel i Sitemapie (så de säger mig att verktyg för webbansvariga)? Konkret föreslår de att en del länkar leder till samma plats. Kanske dags att tänka över denna NLP-er? Antal besök per dag släppte mig från 13 till 10.000 av det faktum att taggarna har fallit ut ur index.

vBET
18-05-11, 20:10
Länka gärna till platsen, så vi kan se vad som händer om det finns några omdirigeringar, eller samma länkar fungerar bra.Men vad den portal enkel-NLP att ge falska uppgifter, för närvarande i den huvudsakliga Google zaindeksował där ca 275 resultat och jag tror att dessa är alla taggar som finns i detta forum (det är mindre än 120, men några är på flera sidor i resultaten). Enkel recension-kasta den här frågan till Google:

site:forum.simple-nlp.pl/tags/
På grund av misstaget från din sida, jag misstänker, som också kan vara ett stavfel i indexerade Tags i din egen forum-podeślij länk att kontrollera detta först.Skriva fel-vänligen ange uppgifter. Vi kan inte svara på ospecificerat fel eller hjälpa utan specifik information.Helt i förbigående-vBET inte ändrar sidor i det naturliga språket (ge lägga till flagga) så om verkligen försvinner från etiketten indexsidan, föreslår jag att du kontrollera att ibland de inte har blockerat i robots.txt-filer, vänligen skicka nödvändig information.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1