PDA

View Full Version: Løst Problem med "Post Takk Hack 7,82"



trevis
08-05-10, 21:35
hallo!Den "innlegg Takk skal du ha banalisere 7.82" fungerer ikke hvis besøkende er viser området i et annet språk enn standarden.Er der en vei å fastsette denne? : forvirret: Takk, Rafael.

trevis
08-05-10, 21:51
Jeg lagt linjen "post_thanks.php" i delen "Ignore URLs" men det fortsatt fungerer ikke. Jeg ser at URL-adressen ikke inneholder språkinformasjon, men fortsatt ikke fungerer.[] s.

vBET
08-05-10, 21:57
Vennligst gi meg URL - Jeg vil se det.

trevis
08-05-10, 22:11
Veldig rart... i Chrome fungerer på alle språk, men ikke i IE. Er det forklaring på dette?Nettsted: Mandela Community-The forsiden (http://www.mandela.org) jeg vil gi deg en logikk å teste for PM

vBET
08-05-10, 22:52
Beklager men siden du ga meg oversetter. Vennligst gi eksakte link som vil krasje etter oversettelse akkurat som du beskrev det - jeg kjenner ikke heks mod du beskriver så trenger jeg eksakt sted.

Om IE og andre nettlesere: BB har spesielle blokker av kode for 'spesielle' nettleser;) Så ja - noe annet kan skje for IE.

trevis
08-05-10, 23:10
Denne meldingen er skrevet på portugisisk (http://www.mandela.org/showthread.php?t=8) følger en bilde. http://www.mandela.org/tks.jpgEu jeg ikke kan legge ved bilder i dette forumet...: ()

vBET
08-05-10, 23:21
Bekreftes også arbeider under Opera.

Jeg ser problemet i henhold til IE - siden er generert bra, men skript for å legge til / fjerne takket ikke fungerer riktig. Jeg kan se at noe skjer så nettleser se scripts - sannsynligvis den kræsjer på server side.

Kan ikke si noe konkret uten mulighet til å skrive noen logger og analysere disse. Vennligst PM meg tilgang detaljer til FTP din.

Hvis du ønsker å inverstigate det selv da som hint vil jeg legge til at når du takker så på server siden det er brukt fil post_thanks.php og kode vurdere forespørselen er i dette hvis blokken:

if ($_REQUEST['do'] == 'post_thanks_add')

vBET
15-05-10, 00:49
Noen tilbakemeldinger? Kan problemet være stengt?

trevis
15-05-10, 01:01
Noen tilbakemeldinger? Kan problemet være stengt?
Jeg skal jobbe på det denne helgen, gi meg noen dager ... please. [] S!

vBET
15-05-10, 01:04
No problem - vi kan tilby deg støtte på dette området hvis du vil:)

trevis
15-05-10, 01:11
Ok! Du er stor ****** mangler noen detaljer for nettstedet mitt opererer i produksjon modus:)

vBET
20-05-10, 17:18
Bare for å sjekke, fordi det er vanskelig å holde synkronisering mellom innlegg og PMS (mye av klienter). Har problemet er løst eller fortsatt om bord?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1